Ga naar inhoud


Voipbuster via Ziggo, geen uitgaand bellen meer.


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb bij een vriendin een Fritxbox geplaatst voor gebruik van Voipbuster. Dit heeft wekenlang prima gefunctioneerd, echter sinds 2 weken werkt uitgaand bellen niet meer. Inkomend is geen probleem. De freedays zijn nog niet op en er is nog ruim voldoende saldo. Instellingen zijn niet gewijzigd en de Fritzbox meldt alles OK.

Iemand een idee over de oorzaak?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste B,

 

bij Budgetphone gaan meerdere aansluitingen met hetzelfde nummer allemaal tegelijk over.

 

Bij Betamax (Voipbuster/Voipcheap) gaat de telefoon alleen over op het laatst gebruikte IP adres. Heb je misschien elders nog een aansluiting aanstaan ? Ik heb dit hier ook eens ervaren.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, en inkomend is ook geen probleem, het is het uitgaand bellen wat niet meer wil werken.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedacht me net dat ik ook de Fritbox via het adresboek opdracht kan geven de uitgaande verbinding op te bouwen, dat blijkt wel te lukken, verbinding wordt keurig opgebouwd, opgebelde krijgt verzoek te wachten en het toestel op de Fritz gaat over en bij opnemen is de verbinding tot stand gekomen.

Heel vreemd.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...