Gast Mimisiku Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Rare vraag misschien, maar heb zo'n 8121 gekregen (zou defect zijn). Heb het ding nu een weekje draaien en doet het prima. Eén ding is me niet duidelijk: waar vind ik de grootte van de harde schijf? Staat niet op de doos, niet in de handleiding en ook via de diverse menu's nergens te zien hoe groot hij is.. Het enige wat hij angeeft is dat hij (nu) voor 95% rumte heeft en er staan 3 opnames op.. Iemand een idee? Op de consumersite van die gloeilampenfabriek is ook al niets te vinden...
ton2207 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Citaat uit een webwinkel: CanalDigitaal of TV Vlaanderen HDTV geschikte TWIN PVR ontvanger met 320GB harddisk. Optionele geldige smartcard vereist. Klik op de afbeelding voor de volledige specicificaties. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
ton2207 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Sorry, dat wist ik niet. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
abrahamsat Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 mimisiku, als je de originele doos hebt,staat er met een plakker 320gb op,bij de 160gb niets.
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Vage boel allemaal.... Heb maar de ulieme test gedaan.. Gewoon opengeschroefd en op de harde schijf gekeken.. Wat blijkt? Slechts 80Gb groot... Dus er zijn nog kleinere dan 160Gb 't is toch maar een krijgertje en de bestanden kunnen niet naar USB of Ethernet.. Hooguit interessant als Time-Shift dus.. Een film om te bewaren erop zetten heeft toch geen zin...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen