satmannetje100 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Hoi Ik ben sinds kort in het bezit van een rebox 4000 ik wil daarop enigma2 op een usb stick gebruiken ik heb maxiboot geinstaleerd maar ik kan niet booten vanaf usb er staat in de hanleiding dat ik op de pijltjes toets moet drukken van de ab maar gebeurd niet wie kan mij helpen satmannetje
sathopper Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Je moet minimaal op het TAB blad in AAF (Maxi bootdesc Defauts) Set default hebben aangeklikt. Je moet dan direct na het aanzetten met de pijltjestoetsen omhoog/beneden het opstart device kunnen kiezen. Wat mij opgevallen is, is dat Enigma niet van elk type USB stick wil opstarten. Het vreemde is dat de sticks die niet werken wel gemount kunnen worden en ook door de orginele firmware worden herkend. succes
kezza Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Met nadruk op direct op de pijltoetsen drukken.... Als Maxiboot in het display komt drukken(pijl op) en dan USB1 kiezen(OK). Er schijnen wel sticks niet te werken maar ik heb er geen prob mee. 2Gb en 8 Gb. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
satmannetje100 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 bedankt voor de informatie maar wat voor merk usb sticks gebruiken jullie satmannetje
kezza Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik heb er een 8 Gb van de duitse super met een A en een nog onbekender merk van 2 Gb. Beide werken zonder problemen. Ik werk via een actieve usb-hub(4 poorten) met daaraan ook een usb hd. Kortom begin met een goedkoop stickie.... Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
sathopper Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik heb 2 verschillende Scandisk cruzer sticks deze werken beide niet. Een merkloos geval van de li.. werkt prima.
sathopper Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Kingston DataTraveler G2 8GB werkt ook maar is wat traag
kezza Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Is wel interessant om te weten welke wel en niet werken. Het schijnt ook nog uit te maken hoe je ze formateerd. Ondanks dat ze in de receiver naar ext2 geformateerd worden zijn er verhalen van sticks die met maximale clustergrootte onder Windows geformateerd worden en dan plots wel werken..... Ik kan dit niet plaatsen overigens. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
satmannetje100 Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 hoi het is me gelukt heb enigma 2 op de usb stick en hij boot ook goed nu alleen nog weten welke cam ik moet gebruiken voor mijn canal digitaal bedankt voor de hulp
Gast vandoorn Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Hoi Kezza en Sathopper zouden jullie kunnen aangeven welke USB Mem stikcs wel en welke niet werken met E2? Ik kan het dan in de uitleg verwerken op m'n site. Ben op dit moment bezig met een nieuwe site. Ik ga binnenkort ook proberen om E2 in de box te knallen. gr. Geert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen