1pm Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik denk dat de zomer hier in ned ver voorbij is zon is nie meer zo sterk . bbq opbergen tuin klaarmaken voor de herfst denk ik 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast eddy5 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 nou hier schijnt wel de zon dus toch noch vandaag bqq. groetjes van uit almere.
Harley Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: 1pm zon is nie meer zo sterk . Net me kop verbrand VU+ Duo2 - PrismCube
Satlux Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: 1pm Ik denk dat de zomer hier in ned ver voorbij is zon is nie meer zo sterk . bbq opbergen tuin klaarmaken voor de herfst denk ik 1pm ehhh. Dat de scholen weer beginnen betekend nog niet dat de zomer voorbij is. Of zal ik mijn winterbanden alvast monteren ? Nee, vrijdag ga ik op vakantie naar Zuid Frankrijk om nog even van de Zo(n)(mer) te genieten... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik kom net uit het zwembad (buiten)..watertemp is 25° C en het is heerlijk in de zon. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Amager95 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik kom net uit het zwembad (buiten)..watertemp is 25° C en het is heerlijk in de zon. eigen zwembad?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Citaat: eigen zwembad? Nee het is een publiek zwenbad, helemaal gemoderniseerd, nu heet dat zo´n wellness-bad tegenwoordig. Ik ben er iedere ochtend en avond. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gerard 76 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: eddy5 nou hier schijnt wel de zon dus toch noch vandaag bqq. groetjes van uit almere. Heb net het BBQ-vlees op
D.Quijote Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik ben nu bijna 2 maanden in Nederland, dan heb ik die zomer zeker gemist toen ik even niet keek. Ben blij dat ik de 12de weer naar het zuiden ga. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
satede Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ehhh Zomer,is die dan geweest in NL? Zomer was het anno 1976,maar toch niet in 2010 !!! The birdman has left the building
edbe Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 hier nog lekker ge-bbq, lekker weerke vandaag...... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
DeBeek Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: satede Ehhh Zomer,is die dan geweest in NL? Zomer was het anno 1976,maar toch niet in 2010 !!! Ja hoor de Zomer is gewoon geweest in Nederland ( Zelfs nog aan de gang) en heeft niets met temperaturen en/of regen of bbq-en te maken maar met een periode in het jaar.>>> KLIK <<<
leo1949 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Och nog ruim 3 maanden en dan gaan de dagen weer langer worden en dan wordt het dus weer zomer. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast dishman_ex5020 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: eigen zwembad? Nee het is een publiek zwenbad, helemaal gemoderniseerd, nu heet dat zo´n wellness-bad tegenwoordig. Ik ben er iedere ochtend en avond. Pas maar op voor (vast-)roesten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen