Ga naar inhoud


De zomer is voorbij


1pm

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: leo1949
Och nog ruim 3 maanden en dan gaan de dagen weer langer worden en dan wordt het dus weer zomer. :D


Ik wist niet dat Alkmaar op het zuidelijk halfrond lag, maar dan wordt het bij jouw overwinteren om 3 maanden later weer terug te gaan naar mijn stekkie in Drenthe :D
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: satede
Ehhh Zomer,is die dan geweest in NL?
Zomer was het anno 1976,maar toch niet in 2010 !!!


Met alle droogte en temperaturen van dik 30+ zou ik wel willen zeggen dat de zomer is geweest, alleen voor velen duurt de zomer net zolang als de vakantie en laat het toen nu net slechter zijn geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat we inderdaad het ergste weer achter de rug hebben... Ik tel altijd af tot 15 september, omdat na die tijd de kans op ellendige hitte vrijwel helemaal verdwenen is.

De mooiste tijd van het jaar komt er weer aan!!! YESSS!!!

Augustus viel nog wel mee, op die paar warme dagen na dan... juli was een verschrikking.

Ik ben heel erg blij dat de dagen toch al weer flink aan het korten zijn... en kijk al uit naar de eerste sneeuw!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
eigen zwembad?

Nee het is een publiek zwenbad, helemaal gemoderniseerd, nu heet dat zo´n wellness-bad tegenwoordig.
Ik ben er iedere ochtend en avond.


dat klinkt toch een beetje aan als een privé bad

het lijkt mij heerlijk als een zwembad zo dichtbij is..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Sverige
Fijn dat we inderdaad het ergste weer achter de rug hebben... Ik tel altijd af tot 15 september, omdat na die tijd de kans op ellendige hitte vrijwel helemaal verdwenen is.
De mooiste tijd van het jaar komt er weer aan!!! YESSS!!!
Augustus viel nog wel mee, op die paar warme dagen na dan... juli was een verschrikking.
Ik ben heel erg blij dat de dagen toch al weer flink aan het korten zijn... en kijk al uit naar de eerste sneeuw!

Ja en daarmee komt die hogere gasrekening er ook weer aan, want wij hebben de kachel al weer aan staan s´avonds. cry
Nee geef mij die "hitte" maar, het hele jaar 23 graden en met de kerst iets warmer :D


De zomer is altijd duurder aan een hoge stroomrekening voor de airco's! Ik gebruik ca 575 m3 gas per jaar... en nu is de verwarming nog lang niet aan... de deur staat nog wagenwijd open om het aangenaam te houden binnen... de slaapkamers zijn gelukkig al wat afgekoeld, 18 graden nu, maar op zich nog steeds te warm om aangenaam te kunnen slapen, de kamer zit ook nog steeds boven de 20 graden... stoken doe ik pas als het binnen koeler dan 17 graden wordt... en dat is in principe in NL niet voor dat het november geworden is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
De zomer is altijd duurder aan een hoge stroomrekening voor de airco's! Ik gebruik ca 575 m3 gas per jaar... en nu is de verwarming nog lang niet aan... de deur staat nog wagenwijd open om het aangenaam te houden binnen... de slaapkamers zijn gelukkig al wat afgekoeld, 18 graden nu, maar op zich nog steeds te warm om aangenaam te kunnen slapen, de kamer zit ook nog steeds boven de 20 graden... stoken doe ik pas als het binnen koeler dan 17 graden wordt... en dat is in principe in NL niet voor dat het november geworden is.


Jou echte naam is toch niet toevallig Wim Hof en nickname Iceman?

post-5163-1318261241,6696_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Jou echte naam is toch niet toevallig Wim Hof en nickname Iceman?


nee hoor...b-3.gif

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...