Ga naar inhoud


CCcam.channelinfo voor Ziggo


Varkentjes

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn eerste bericht hier op dit forum. Een tijdje terug kon ik nergens een recente lijst vinden met channelinfo voor Ziggo, dus heb ik nu een eigen lijst samengesteld die ik graag met de rest wil delen.

 

De lijst is tot op heden alleen nog toepasbaar voor de regio Oost. Momenteel ben ik nog druk aan het uitzoeken en controleren, maar vanaf volgende maand komt ook regio West erbij. Daarna zal ik geregeld updates plaatsen.

 

Mocht iemand een fout constateren of aanvullingen hebben, dan hoor ik het graag. Zo houden we de informatie up-to-date.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Varkentjes
Dank je voor het compliment, maar de oud-Casema klanten ben ik niet vergeten hoor. wink Zoals gezegd komen die in de volgende update ook aan bod maar daar ben ik momenteel nog druk mee aan het werk om dat te complementeren. Worden er trouwens nog wel 0602 kaarten gebruikt?


Ja die worden nog gebruikt, je kan ze zelfs nog aanmelden mits je in o.a. ex-casema gebied zit.
Zelf gebruik ik een orginele, officiele geregistreerde 0602 kaart.
Maar ze worden wel zeldzamer.... Ik denk niet dat ziggo ze gaat uitfaseren omdat ze dan alle 0602 kaartgebruikers een nieuwe kaart moeten leveren terwijl het niet direct iets oplevert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het meedenken mensen, ik ben inmiddels al redelijk op weg met de lijst voor de oud Casema/Multikabel klanten. Zojuist heb ik 45% van de services gevalideerd.

 

Ik loop alleen nog tegen het probleem aan dat een groot aantal service-ID's uit het Ziggo West(Casema/Multikabel) netwerk ook in het Ziggo Oost(@home) netwerk gebruikt worden, maar dan wel voor andere zenders. Daar moet ik nog even op broeden hoe dat simpel te omzeilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme001
Hoe heb je eigenlijk de channelinfo gemaakt.

mvgr

Ik had in het verleden al wat lijsten her en der van internet geplukt, maar vond er telkens weer fouten in. Dus eerst alles handmatig zitten bewerken in Notepad, maar dat is wel erg omslachtig. Nu heb ik deze lijsten in Excel geïmporteerd om zo de boel simpel te sorteren en uit te zoeken. Vanuit Excel maak ik dan weer een textfile en dat is zoals die nu is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: seije017
heb hier ook de boel aangepast.
had die van hier in de dreambox gezet maar blijkt toch dat per regie de channel ID toch verschillen.
hier nu een van zwolle die volgens mij nu goed moet zijn.
wil hem wel posten maar weet nie hoe dat moet.


Heb je de versie van mij ook al in de box gehad? Ik zie namelijk aan jouw lijst dat je wel in dezelfde regio zit al ik, maar dat je data wel erg gedateerd is. Mogelijk moet je eens een nieuwe kanalen scan doen. Even snel geteld mis je nog zeker 30 services.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...