seije017 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 zou niet weten wat ik mis! alle tv zenders werken hier.
Varkentjes Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Je mist ze misschien niet, maar ontbreken nog in je lijst: Nederland 1 HD Nederland 2 HD Nederland 3 HD Net 5 HD SBS 6 HD Eredivisie Live 1 HD 13TH STREET Syfy Universal SLAM!TV FOXlife RTL Lounge Preview TV PassieXXX Veronica HD/Disney XD DreamTürk Yesilcam Radio 4 Eigentijds Radio 4 Jong Klassiek Radio 6 Jazz Jong Efteling Radio Funx Hiphop XLnt Dance XLnt Lounge XLnt Salsa XLnt Alternative Rock XLnt Classic Rock XLnt Jazz XLnt Schlager XLnt R&B XLnt Musical XLnt Kleuterliedjes
seije017 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 radio klopt maar en hd zenders. maar 13TH STREET Syfy Universal SLAM!TV FOXlife RTL Lounge Preview TV PassieXXX DreamTürk Yesilcam deze staan er echt wel in !! beter kijken voor je een andwoord geeft
Varkentjes Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Nou nou, wat is iedereen hier snel op z'n teentjes getrapt zeg Ik zie nog steeds dat er een hoop oude info in staat en dat er een groot aantal kanalen ontbreken, dat is slechts een constatering van mij. Dat hoef je niet gelijk op te vatten als kritiek hoor
klinkie Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Origineel bericht van: Varkentjes Nou nou, wat is iedereen hier snel op z'n teentjes getrapt zeg Ik zie nog steeds dat er een hoop oude info in staat en dat er een groot aantal kanalen ontbreken, dat is slechts een constatering van mij. Dat hoef je niet gelijk op te vatten als kritiek hoor misschien zelf ff aanpassen en hier posten (tis maar een idee) dat zeg ik ..............linux
Varkentjes Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 New update-------14.09.2010--------------- Ziggo West area added Old Casema 0602 SID codes added New services added: -1TV -Lokale Omroep Deleted services: -3D demo -Hsv2 -TST6 -TST HS SID codes corrected: -none Stationnames corrected: -HET NIEUWE OUTTV -Samanyolu Avrupa
Varkentjes Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Ik ben benieuwd of het nu voor de 0602 kaarten ook goed werkt. Overigens, de SID's voor 0604 in area West en Oost worden helaas door elkaar heen gebruikt. Voor de mensen in het voormalig @home gebied, gebruik dan alleen het Oost gedeelte van de lijst. Voor de Casema/Multikabel klanten uiteraard alleen het West gedeelte.
Varkentjes Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 New update-------01.10.2010--------------- New services added: -3D-demokanaal -test feed Deleted services: -Het Gesprek -Regio 22 SID codes corrected: -Aljazeera International -Nick Jr. -Weer en Verkeer Stationnames corrected: -ATV Europe -> ATV Avrupa -STV -> Samanyolu Avrupa -TGRT Europe -> TGRT EU
Varkentjes Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2010 New update-------29.10.2010--------------- New services added: -Lokale Omroep 1 -Lokale Omroep 2 -Lokale Omroep 3 -Lokale Omroep 4 -Lokale Omroep 5 Deleted services: -Radio Decibel SID codes corrected: -none Stationnames corrected: -none
Varkentjes Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Geplaatst: 30 november 2010 Weinig veranderingen voor de komende maand. Maar met een toepasselijke themazender voor deze tijd van het jaar toch nog een update. New update-------30.11.2010--------------- New services added: -SinterklaasRadio Deleted services: -none SID codes corrected: -none Stationnames corrected: -HitRadio -> HitRadio Veronica
Patman Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 wat is eigenlijk de bedoeling/nut van dit bestand? DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
DoeEensGek Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Je kan in telnet zien welke kanalen er worden geshared, je ziet nu de namen. Kan je prima vervangen voor de oude of toevoegen aan de oude .
Albert40 Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Origineel bericht van: DoeEensGek Je kan in telnet zien welke kanalen er worden geshared, je ziet nu de namen. Kan je prima vervangen voor de oude of toevoegen aan de oude . In telnet de namen van de kanalen die geshared worden zien, eh hoe doe je dat in telnet. En om dan maar meteen door te gaan kan je dan misschien ook een actuele weergave krijgen van hoeveel clients er naar 1 kanaal kijken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen