pgeersen Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik "share" intern en kan dus op mijn pc of laptop kijken met VLC maar dit is best omslachtig zappen. Is het mogelijk op een andere manier dan via de webinterface en VLC te zappen tussen de zenders.
Gast MiLo Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 - Sla de "m3u" file onder de WebIf icoontjes gewoon op, dan kun je ze in een directory zetten en zappen vanuit daar. Stukken makkelijker dan web. - Als je een boeket opent, zit er ook een TV icoontje bij. Dit geeft je alle TV zenders van dat boeket in een enkele m3u playlist, deze kun je in VLC afspelen en dus ook zappen door een ander item van de playlist te kiezen.
Fabian Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Kun je de m3u file niet zo maken, dat je "zapt" met de vooruit en achteruit spoelen knop? En een ander vraagje: kun je van de actuele zender gelijk een rtsp stream genereren voor bijv. naar een mobiele telefoon.
balabo Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Voor het zappen gebruik ik het programma Dreambox Manager Suite (via Google makkelijk te vinden). Het is uitermate gebruiksvriendelijk en maakt gebruik van de VLC-player, die dus wel op je pc geïnstalleerd moet zijn. Het zappen gaat razendsnel en je kunt er ook nog je timers en opnames mee beheren. balabo DM 800HD + DM8000 (sscc) + rotor 50E-50W + Philips 46pfl9704
Tuurtje Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 https://www.dream-multimedia-tv.de/dreamstream/ Eenvoudiger kan niet Tuurtje
Gast MiLo Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Origineel bericht van: Fabian Kun je de m3u file niet zo maken, dat je "zapt" met de vooruit en achteruit spoelen knop? Een m3u file is gewoon een lijstje. Met next/previous knoppen in VLC kun je al zappen door de lijst, dus je wens is al vervuld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen