RvdV Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik weet niet of dit hier gevraagd kan/mag worden, ik kan er in de forumregels geen uitsluitsel over vinden. Maar als ik toch in overtreding ben: mijn excuses... Mijn vraag gaat over het alternatief dat voor de DM8000 aangeboden worden. Iedere aanbieder verzekerd me dat de hardware 100% identiek is. Maar is dat wel zo? Ik wil heel graag mijn Rebox9000 het raam uit slingeren en dit alternatief zou dat mogelijk maken. Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2 Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB Topfield TF5000PVR/200GB Topfield TF5300K Digitenne/120GB Thomson DVR Mediabox UPC
DeBeek Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 volgens mij doen we hier niet aan Dolly's, (zie onder)
prutsie Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Er mag volgens mij ook niet over clone boxen worden gesproken, ik wil er toch wel wat over kwijt. -Boxen zijn NIET 100% hardware indentiek. Geen oled display bijvoorbeeld. -oude versie tuner. -Geen originele security chip. -Geen garantie. -low cost (el cheapo) zapkast. Vooral de security chip is een probleem. Dit betekent geen recente images maar alleen oudere gepatchte, geen leuke extra's als mytube etc. Alle waar naar z'n geld. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: prutsie -Geen originele security chip. Daarover kan ik meespreken. Ik heb een échte Dreambox 8000, maar bij het uittesten van allerlei images kwam ik bij een image terecht dat in de omschrijving een automerk had ("F...... edition"). Mijn originele box kon niet meer opstarten, gelukkig was het op te lossen met een seriële kabel. Dus eigenlijk kunnen die klonen ook problemen veroorzaken bij de gewone boxen. Het bewijst in elk geval dat de boxen verre van identiek zijn.
Gerard 76 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: rvdv Ik weet niet of dit hier gevraagd kan/mag worden, ik kan er in de forumregels geen uitsluitsel over vinden. citaat uit de huisregels:Ook discussies over clone boxen en/of card sharing zijn in principe taboe. Uitsluitend wanneer het gaat om situaties waarbij je via een LAN binnenshuis je eigen kaarten shared over meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over card sharing worden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp, zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinig tolerantie worden beoordeeld. Daarom een slotje hierop.
Aanbevolen berichten