Bobbibob Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Hoi allemaal, Ik heb een DM7025 met Newnigma2 2.8.4 Werkt allemaal prima (hoewel ik natuurlijk hopeloos achterloop qua hardware). Het enige dat niet wil is de plugin DVD Burn. Ik zou zou graag (zoals ik dat mij gemini kon) filsm naar DVD iso's bakken en dan via de compuu naar DVD branden. Heeft iemand een oplossing? Nu al dankbaar, Bob
Gast MiLo Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: Bobbibob Het enige dat niet wil is de plugin DVD Burn. Da's wel een heel summiere beschrijving van het probleem, vertel eens wat meer...
Bobbibob Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Okay, ja dat is waar... De plugin is te vinden in veel verschillende versies en updates. Ik heb de laatste (voro zover ik weet) genomen en die is prima te installeren en daarna ook te zien in de lijst applicaties. Maar als je DVD Burn start, denkt de DM even na en dan krijg ik het groene crashscherm en herstart de DM. Hetzelfde als je DVD Brun start via de menu toets (als er een opgenomen video loopt). Is het zo wat duidelijker?
Littlesat Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Als het goed is staat op je harddisk een crashlog... dat heb je nu eenmaal na een groen scherm. Dit is belangrijke info om de oorzaak te kunnen onderzoeken.... Post eens zo'n logfile hier. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Bobbibob Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Bij deze! enigma2_crash_1283715947.zip
Gast MiLo Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Zo te zien moet je de CutListEditor plugin installeren.
Bobbibob Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Ha, nou wat goed! Ik ga het vanavond proberen! Dank so far.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen