Gast onyx666 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 hoi ik wil voor camping gebruike een schotel en ontvanger kopen (2dehands) met een canal digital kaartje hoeven we alleen bvn, ned 1,2 en 3 te kunnen ontvangen. nu heb ik meerdere setjes op het oog maar mijn voorkeur gaat uit naar een dsx 7072 of een maxplus 2100 omdat hier al een canal digital smartcard bijzit. Nu heb ik ergens gelzezen dat de je ned 1 ,2 en 3 niet kunt activeren op oudere receivers ? klopt dit ? Kan het wel op deze receivers ? de andere set die ik op het oog heb iseen dsr2211 . gr
M_Z Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik kan je de DSX7072 zeker als 2de hands ontvangertje aanraden, boven de Maxplus in elk geval. Gewoon de originele software erin zetten en de kaart wordt prima geacitiveerd en geupdate. Dit is echt een probleemloze (maar simpele) ontvanger voor Canaldigitaal zenders, zeker als je alleen Ned1, 2, 3 en BVN wilt ontvangen. M_Z
satencom Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 voor een ontvanger als dsx 7072 is een prima ontvanger, 2211 is ook prima geschikt voor op de camping Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast onyx666 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 ok bedankt alvast nog 1 vraagje bij de 2211 blijkt ook een canal digital kaartje te zitten. Nu is dit volgens mij een jonger model als de andere philps (dus beter ?) maar nu lijkt in de schotel een deukje te zitten(zie foto). beinvloed dit de ontvangst ?
satencom Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 nee dat is geen enkel probleem kun wel weer terug drukken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen