Gast Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 Ik heb een pioneer SB 210 NL ontvanger (niet gepatcht). Nu heb ik mijn goldcard geprogrammeerd maar deze werkt niet op mijn pioneer ontvanger. Na een paar seconden gooit hij hem eraf. Ik heb verschillende files geprobeerd. Vorige maand werkte hij wel. De goldcard werkt wel op mijn gepatchte philips ontvanger. Ook met de funcard heb ik hetzelfde probleem. Wie kan mij a.u.b. helpen? Groetjes: Marco (dongen99@wishmail.net)
CB1 Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 Ik heb dit probleem ook. Ik kan geen goede files vinden die op de pioneer werken. Heb je nieuwe files gedownload of heb je deze geupdate met nieuwe keys? Als je nieuwe keys hebt gedownload dan moet je je oude files weer gebruiken. Als je niet weet om die te updaten is niet moeilijk met picbinedit. Ik stuur je in pm mijn email adres dan kun je deze oude files(van vorige maand) sturen. Ik heb ze ook nodig dan stuur ik je deze weer terug met de nieuwe keys. Moet werken dan en dan heb ik ook een goed setje. Samenwerking heet dit. Greeetz cb1.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 Het zit hem toch in je files. Dus ff verder zoeken
mardy Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 @marco32 Je hebt andere files nodig! Waarschijnlijk heb je aan de files voor de ongepatchede philips genoeg. Je moet er wel op letten dat het voor de nl is. Ik raad je wel aan om te patchen heb zelf de dbr 200 je hebt meer zenders en geen last van attacs. Ik moet namelijk voor een col. regelmatig kaartjes voor een ongepatchde deco maken Ik weet niet of dit voor jou te ver gaat maar je kan anders met een progje zoals secanix de file uitlezen en dan moet je er voor zorgen dat prov 0019 als eerste staat ( nl kaart) dit schijnt het belangrijkste te zijn. Suc6
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 hoi, ik heb begrepen dat op dit moment de meesten met een ongepatched toestel, philips en pioneer geen beeld kunnen ontvangen. kijk maar eens bij philips. de gepatchte toestellen doen het wel gewoon op de premieres na. paddy
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Ik heb alle originele files geprobeerd, steeds weer hetzelfde resultaat. Misschien heb jij wel een werkende file. Laat het dan even weten au.b. Groetjes Marco P.s. Ik heb gehoord dat ongepatchte philips of pioneer sinds kort niet werken op een goldcard of funcard. Ik weet niet of dit inderdaad zo is.
joepie Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 kun je ze ook naar mij sturen heb het zelfde probleem Dreambox 800HD Dreambox 800HD-se Multytenne 45cm 4in1
Norman Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 volgens mij werkt het ook niet als je hem niet patcht mijn baas wou ook een goldkaart hebben ik ben er even mee bezig geweest maar lukt niet, ook niet met orginele key's. Ik heb dus met mkfind 4.4 zijn orginele kaart bewerkt en toen ging het wel ik heb bij byte 7 en 8 alle kanalen aangevinkt toen ging het goed is maar een paar seconden werk suc6 Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen