Turelure Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik ben helemaal niks aan het opnemen, toch zegt ie van wel !!! Bestaat er een optie of iets waar ik kan zien wat mijn box (welk kanaal of welke film) whatever nu gewoon een blauw lichtje dat flikkert en hij zegt RECORD, Hoe zie ik hoe en wat ? Iemand raad?
Gerard 76 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ben je toevallig via de PC aan 't kijken?
freaky Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ja dat denk ik dus ook of Airvideoserver draaien ?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Turelure Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Nope niet via pc aan het kijken.... Nu blijft dat blauw knopje flikkeren, en geen idee hoe ik die record kan stoppen !!!!!!!!!!
Golfdiesel Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 start de dreambox eens opnieuw op. Staat er echt niets in de timerlist? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
the_knarf Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 staat timeshift misschien aan? GigaBlue QUAD plus 4XS2
M_Z Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Belangrijker is om te weten hoe je het weer uit zet. Ik heb dit ook steeds als ik via AirVideo Server op mijn Iphone heb gekeken, dan staat daarna de ontvanger in zgn. opnamemodus. Moet dan steeds een herstart van Enigma doen om het weer te stoppen. Is er geen andere mogelijkheid ? M_Z
Harley Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Blinken van led kan je toch uitzetten bij opname/streamen. VU+ Duo2 - PrismCube
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 als ik timeshift aan heb... stop ik met de tv toets te drukken maar of dat idem is voor de airviedeeo, weet ik niet. mocht turelure per dcc of ftp kijken op de hdd van de dream, zou die zien of er courant een bestand aangemaakt wordt. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Turelure Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 Op de TV knop drukken, kan ik echt die opname niet stoppen ! Het lichtje blijft flikken. Alleen de enigma volledig herstarten helpt ! Bestaat er dan ook geen manier om te zien WAT er opgenomen wordt via de afstandbediening, of wat er gedaan wordt, zou toch makkelijk zijn om te weten, @Tonskidutch Als er een bestaand gemaakt wordt, is dit dan alleen te zien via ftp ?
Harley Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Origineel bericht van: Turelure Bestaat er dan ook geen manier om te zien WAT er opgenomen wordt via de afstandbediening Ja dat heet je timer lijst VU+ Duo2 - PrismCube
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 a) dan is er een vreemde situatie die niemand kent of al gehad heeft en dus is een verse flash de snelste oplossing tijdens het opnemen van een timeshift wel dat zal toch geen probleem opleveren om even op je pc te kijken? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Turelure Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 Origineel bericht van: Golfdiesel start de dreambox eens opnieuw op. Staat er echt niets in de timerlist? neen er staat niks in... geprobeert Origineel bericht van: the_knarf staat timeshift misschien aan? Geen idee waar ik dit kan zien Origineel bericht van: Harley Blinken van led kan je toch uitzetten bij opname/streamen. Als ik dat doe, dan vraagt hij gewoon op ik iets wil opnemen, ik kdan daar niks stoppen Groeten
Wouwtje Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Ook ik heb dit meerdere malen gehad, timerlijst is toch echt leeg, bij mij komt het alleen voor als ik via de webinterface op de PC aan het kijken ben. Opnieuw opstarten van de box stopt het knipperen. Het kan ook zo zijn dat wanneer er via de webinterface gekeken wordt de box dit aangeeft door het lampje REC te laten knipperen. Zojuist even gecheckt en inderdaad de box geeft een dat er een opname is maar ik ben alleen maar via de PC aan het streamen. OpenPli, DM 8000 DB8000HD OpenPli
Caberg Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Ging ff iets fout Dreambox 8000..800..500HD-S...2 x 800HD-C...en uiteraard mooie nas in 't netwerkje hangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen