Paul F Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Zie net dat Halmark begonnen is op 23.5 oost op de plaats waar test2 zat(Mpeg4). Op de plaats van Het gesprek zit nog geen nieuwe zender. Mvg Paul
Gerard 76 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Het kanaal heeft de EPG van Sport 1.2.
digitaal kijker Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 de naam is ook al aangepast naar Hallmark/Eredivisie2. nu nog de juiste epg. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Rytec Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Het kanaal heeft de EPG van Sport 1.2. Ik weet niet of jullie de rytec epg gebruiken maar ik heb het nu ook al gedeeltelijk aangepast zodat de epg van Hallmark hierop terecht zou moeten komen. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
roymar Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Vind het beeldkwaliteit nog niet goed en als de average bitrate bekijkt, dan komt hij met 2600kbps er bekaaid vanaf, ik hoop dat er met voetbal nog wel wat boven op komt. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 2600 Kbps is best wel goed voor een SD MPEG4 kanaal... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Henksat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Heeft iedereen hier al beeld op? Op mijn top-kaart blijft deze zender nog zwart. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Henk, Hier "gewoon" beeld. Ook op de Top-kaart. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pieter-Brugge Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 De kwaliteit van Hallmark is inderdaad middelmatig. Had gedacht bij omzetting naar mpeg4 dat Hallmark misschien iets beter in kwaliteit ging worden. Maar als ik vergelijk dus de oude en nieuwe versie zie ik geen verschil. Als ik Sport1 vergelijk tussen de mpeg2-versie en de mpeg4 versie zie ik wel een duidelijk beter beeld op de mpeg4 versie op Astra 3. Nu nog wachten op 13th street. Syfy zal ik jammer genoeg niet zien want heb een familiepakket.. En om nu voor die ene zender het entertainment te nemen, dat wacht ik nog even af.. Alhoewel ik nog een klein beetje hoop want heb nog het oude hd-pakket met themazenders, heb ook nog Discovery Science en zo. Mss wordt SyFy voor de oude hd-abonnees ook nog vrijgeschakeld? groeten, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
kvdb Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Wij hebben nog het oude basisabonnement. Na updaten van de zenderlijst gezien dat de nieuwe frequentie van Hallmark op de plaats staat van de oude. Maar wat blijkt: wij kunnen het niet meer bekijken. Ik heb de oude frequentie van Hallmark bij een volledige scan teruggevonden, heel diep in mijn zenderlijst (in de 1800) en kunnen deze nog bekijken, maar de vraag blijft: hoe lang nog? Dit zal straks waarschijnlijk ook wel het geval zijn bij de andere aangekondigde fequentiewijzigingen. Tv vlaanderen, goed bezig ...
pollebru Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Origineel bericht van: kvdb Wij hebben nog het oude basisabonnement. Na updaten van de zenderlijst gezien dat de nieuwe frequentie van Hallmark op de plaats staat van de oude. Maar wat blijkt: wij kunnen het niet meer bekijken. Ik heb de oude frequentie van Hallmark bij een volledige scan teruggevonden, heel diep in mijn zenderlijst (in de 1800) en kunnen deze nog bekijken, maar de vraag blijft: hoe lang nog? Dit zal straks waarschijnlijk ook wel het geval zijn bij de andere aangekondigde fequentiewijzigingen. Tv vlaanderen, goed bezig ... Beste, Hallmark verdwijnt niet. TCM, Cartoon Network, Extreme Sports en Hallmark verhuizen van de ASTRA 19,2° naar de ASTRA 23,5°.Bron TvV Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Paullo Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Hallmark wordt op de nieuwe frequentie in MPEG4 uitgezonden. Als je geen HD-ontvanger hebt, ga je geen ontvangst meer hebben op deze nieuwe frequentie. Greets
kvdb Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 beste, Ik heb een HD ontvanger, met multytenne, basisabo bij tv vlaanderen, schotel uitgericht op zowel astra 1 - 2 - 3 en hotbird, ik kan zonder problemen Een HD, vtm HD als de nederlandse regionale zenders bekijken. Ik volg al maanden dit forum en een ander nederlandstalig forum, mijn probleem ben ik nog niet tegengekomen. Hallmark vanuit de Astra 3 kan ik nog steeds niet bekijken. Vanuit de oude positie (astra 1) wel. Ik denk niet dat ze die beide posities zullen blijven uitzenden, dus zal ik na enige tijd hallmark verliezen.
Gast Paullo Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Welk type van HD-ontvanger heb je dan ? Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen