ferrarisat Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Origineel bericht van: dreamboxelite wow, cool. In almelo? the place to be DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
dreamboxelite Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Geplaatst: 9 december 2010 - Alles is van de muur. Ik heb 2 schroeven gemold. Hoe haal ik die er het beste uit. Ze zijn bij het uitdraaien afgebroken. Ze zitten nu nog vast in de pluggen. Anders kan ik ook wel een nieuwe positie bepalen voor mijn schotel - Ik wil er een 30 cm (voorheen was 20, maar 30cm is beter) stukje op laten lassen. Heeft iemand dat nog liggen? Dus 30 cm 60mm doorsnede. - Ik wil graag een nieuwe switch kopen, mijn switch op dit moment is een Maximum die is helemaal niet goed. Storing, al sluiting om het minste of geringste. Iemand een idee wat een goede 8/1 of 16/1 switch is i.c.m. DM800s?
JanR Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Ik heb een EMP Centauri 16/1 DiSEqC Multiswitch. Die is goed en niet duur. Met een mooie behuizing tegen slecht weer. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
dreamboxelite Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 OKe, ik kom dus eigenlijk vrijwel altijd uit op EMP. Dus dan ga ik voor een van die 2.
dreamboxelite Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 zou ik er een Aluminium buis Ø 60 MM, 35 cm op kunnen laten lassen? of is gegalvaniseerd beter? 60.3 mm? heb een online winkel gevonden die alles verkoopt voor deze klus.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Waarom neem je eigenlijk niet gewoon muurbeugels + een 60mm pijp ipv de T-90 voet aanpassen? Is veel goedkoper ook denk ik.
dreamboxelite Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 Ik las 35cm bovenop een muurbeugel van 60mm, zodat die boven de dakrand uitsteekt, zodat ik mijn schotel genoeg kan draaien.
JanR Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Deze switch heb ik online gekocht voor 47 euro + 6 euro verzend kosten. Als je wilt stuur ik je via PM het adres van de winkel. Ze hebben ook de 8/1 switch van hetzelfde merk te koop. Iets goedkoper dan in andere online winkels. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
dreamboxelite Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Geplaatst: 11 december 2010 Denk dat ik hem gevonden heb op internet voor 47 euro. Thnx. Denk wel dat ik voor de 16 ga. Ik ga ook nu de schotel er toch af is die deuken oplossen en de beugel verlengen. Maar eerst dus muurbeugel verlengen door 35cm erop te laten lassen.
naitsirhc Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 2" wil je hebben???? Welk materiaal, welke wanddikte en hoe lang moet het zijn???? (Hoe lang moet het totaal zijn???) Und TschjuB
dreamboxelite Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 - 35 centimeter lang. - 60 mm doorsnede. - moet vastgelast worden aan een al bestaande muurbeugel. materiaal: moet echt stevig zijn. Waar zijn muurbeugels van gemaakt?
paardengek Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Even ter informatie: Aluminium kan nooit vast gelast worden aan staal. Maar kan wel aan elkaar worden bevestigd met bouten. Let er dan wel op dat tussen aluminium en staal een kunststof ring komt ( of een kunststof strip ). Anders zal het aluminium worden weg gevreten door het staal. De meeste muurbeugels zijn van gegalvaniseerd staal gemaakt. Maar als men dit wil lassen, dan eerst het laagje zink, bij het te lassen stuk, eraf halen door middel van een flex. Gegalvaniseerd staal is staal met een laagje zink. Dit laagje zink voorkomt het roesten van staal. In jouw geval: Gewoon staal gebruiken, in elkaar lassen en laten verzinken. Of gebruik RVS ( Roest Vast Staal ). Aluminium lassen kan lang niet alle lassers en je hebt er een speciale lastoestel voor nodig. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
dreamboxelite Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Hierbij nog foto's van de muurbeugel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen