Rootical Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Via het "mijn Digitaal" kontakt formulier heb ik inmiddels 4 keer een mail gestuurd over het MTV verhaal naar Canal Digitaal. En wat denk je.. NUL keer antwoord gehad Waarom is het voor die badgasten nu zo moeilijk om de moeite te nemen om te reageren op emails van klanten. Telefonisch is ook al zo verschrikkelijk, letterlijk 20 minuten in de wacht en vervolgens krijg je een pipo van een callcenter aan de telefoon die geen antwoord heeft op je vraag. Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Canal Digitaal staat nou niet echt bekend als een klantenvriendelijk, naar de klant toegericht bedrijf. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Hoeveel tijd zat er tussen die mails? Het kan soms 4-5 dagen duren voordat je antwoord hebt... Trouwens hier geen problemen met MTVs... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
1pm Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ik heb laatst wel 10 x gemaild nooit iets terug gehad , dus bespaar je dat . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Oldereast Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ik heb een paar keer gemailed maar kreeg ook steeds antwoord, soms zelfs na meer dan anderhalve week. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Moderator ceesv Geplaatst: 7 september 2010 Moderator Geplaatst: 7 september 2010 Wanneer je bij het "Canaaldigitaal forum" via een PM, kontakt opneemt met een van de CD medewerkers, ga je keurig antwoord krijgen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 nooit geweten dan CD ook kon mailen 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Snoopy Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Meestal krijg je na 5 dagen een of ander standaard antwoord dat ze van de computer geplukt hebben en dat niet getuigt van enige kennis van zaken van de betreffende medewerker. En als je het over erg hebt: Tele2 kun je helemaal niet mailen, die hebben bovendien een of andere giga irritante robot waaraan je je vragen kunt stellen. Die bellen alleen anoniem terug, wel vaak op korte termijn dat moet gezegd worden, maar vaak op tijdstippen dat ik aan het werk ben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen