marcow Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Beste forumleden , Ik heb een externe usb-hd van WD my passport aangesloten op mijn Rebox . Alhoewel ik in het menu de Time-Shift functie heb uitgeschakeld, blijft de hd toch ronddraaien . Is dit normaal en is het de bedoeling om hem pas aan te sluiten als je iets wilt gaan opnemen. Als ik hem aangesloten laat geeft dit dan geen hoog sljtingsgevaar van de opname schijf. Ik heb deze HD geformateerd op de computer met het programma CREATEMINI ( fat32 ); maar nu zie ik dat op REBOX ook een formateerfunctie zit . Kan ik deze ook gebruiken om FAT32 aan te maken op de HD. Mvg Hansvw
jojobuitenzorg Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 In mijn oude Topfield heeft de harddisk 8 jaar continue aangestaan, geen probleem, hij draait nog steeds. Waarom eigenlijk op FAT32 formateren, gebruik gewoon de format van de Rebox.
Gast vandoorn Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ik heb een Box 4000 met een USB HDD Samsung 1,5TB en die draait ook de hele dag(een uur of 16 a 17 per dag). Zet ik de box op standby gaat ook de HDD uit. gr.Geert
harvester Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 @ marcow Je moet de harde schijf via de rebox formateren maar niet fat32 maar journaled. Nu zal de harde schijf goed werken via de usb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen