alfred de witt Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Bij slecht weer valt heel snel het ontvangst weg wanneer er naar de hd uitzendingen op de a3 wordt gekeken. de schotel is een visiosat met multi beugel en 2 lnbs inverto en schotel is proffesioneel uitgericht met een satlook. Signaal a3 76%. Er wordt gebruik gemaakt van de ingebouwde sateliet ontvanger van panasonic met een c+ module en kaart. Zodra het regent valt echter het beeld op de hd zenders snel weg. Heeft iemand ervaring met de ingebouwde satelliet ontvangers, genereren ze een zwak signaal ? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gerard 76 Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Lijkt me niks met je TV te maken te hebben maar alles met de afstelling van je schotel. Welke inverto LNB heb je precies? Deze? Ik meen me te herinneren dat dit model bij regen niet goed meer werkt. Iig zoéén met een lange smalle "kop".
satencom Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 als het om deze lnb gaat kijk dan hier ook even klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
alfred de witt Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Geplaatst: 7 september 2010 klopt, dit zijn de lnb's. Wel frappant want ik had er nog niet van gehoord. Lijkt dus een lnb probleem te zijn. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Eduard07 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Werd her in der in vakbladen de hemel ingeprezen, meen ik me te herinneren. Blij dat hier inderdaad snel postings verschenen met dit soort kritische kanttekeningen, want die hebben mij er toen van weerhouden een paar te kopen voor mijn BigSat. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen