Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij slecht weer valt heel snel het ontvangst weg wanneer er naar de hd uitzendingen op de a3 wordt gekeken.

de schotel is een visiosat met multi beugel en 2 lnbs inverto en schotel is proffesioneel uitgericht met een satlook. Signaal a3 76%.

Er wordt gebruik gemaakt van de ingebouwde sateliet ontvanger van panasonic met een c+ module en kaart. Zodra het regent valt echter het beeld op de hd zenders snel weg. Heeft iemand ervaring met de ingebouwde satelliet ontvangers, genereren ze een zwak signaal ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Lijkt me niks met je TV te maken te hebben

maar alles met de afstelling van je schotel.

Welke inverto LNB heb je precies?

Deze?

Ik meen me te herinneren dat dit model

bij regen niet goed meer werkt.

Iig zoéén met een lange smalle "kop".

post-28050-1318261244,2207_thumb.jpg

Geplaatst:

als het om deze lnb gaat kijk dan hier ook even klik

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

klopt, dit zijn de lnb's. Wel frappant want ik had er nog niet van gehoord. Lijkt dus een lnb probleem te zijn.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Werd her in der in vakbladen de hemel ingeprezen, meen ik me te herinneren.

Blij dat hier inderdaad snel postings verschenen met dit soort kritische kanttekeningen, want die hebben mij er toen van weerhouden een paar te kopen voor mijn BigSat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen