Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Ik kan met mijn Dell laptop geen software naar mijn receiver sturen. Krijg wel de melding connected maar dan hangt de boel. Met een desktop pc lukte het wel, maar is een beetje onhandig om elke keer de receiver helemaal af te koppelen. Weet iemand wat het probleem is... Hyundai IR1000 + Stab + 60cm + Dell366 (goede comm-port) + Satedit
Hemant Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Gebruik je XP? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Vreemd, ik heb hier met een IBM thinkpad + compaq nog nooit problemen mee gehad. Echt een snelle machine heb je ook niet nodig zoals de makers van ufdedit al zeggen: Alles wat u nodig hebt is: Win95/98/2000/NT/ME/XP + Een serielle nullmodemkabel (voor RS232 verbinding) p.s. je gebruikt toch wel ufdedit oftewel setedit, ik zeg namelijk bij jou satedit staan (zal wel 'slip of the finger' zijn).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen