Amager95 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Bij de opvolger van Goedemorgen Nederland van de KRO; de Ochtendspits van Wakker Nederland (wat een naam trouwens) hebben ze twee witte regels onder in het beeld staan. De onderste is leeg en die daar boven een regel met stilstaande informatie van het verkeer, temperatuur en tijd. Eigenlijk een complete non-informatie dus, maar het vult het beeld dus wel van onderen. En ja, de twee logo's rechts-en linksboven zijn er uiteraard wel aanwezig.
SalimRMAF Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Het nieuwe logo doet me aan 3 dingen denken. -1e is absolute onkennis over het huidige HD tijdperk waarbij logo's half transparant dienen te zijn en van een veel kleiner formaat; het is toch duidelijk te zien op een HD scherm. -De streepjes doet me denken aan snelheid, oftewel AMG. De streepjes hebben ze 1 op 1 overgestolen. -Het thema van de zender is, ook hier weer 1 op 1 gekopieerd van MBC Action (Nilesat/Arabsat) COnclusie: Op een schaal van 1 tot 10 krijgen ze een -10. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
edbe Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 vindt het jammer van de nieuwe RTL7 logo. was beter geweest om het gewoon wat doorzichtig te laten, maar niet "zo drukkend" vertoning als nu. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Neptunus Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 nog beter was het oude logo aan te houden, mooi in lijn met de andere RTL logo's. Ik vind het nieuwe een spuuglelijk logo! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen