Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 nou, eerste posting. ben beginnende gebruiken in bezit van hummi5400 (+allcam+v1.05), mastera en season2<P>die gw schrijven(niet alleen voor hummie ook bv flipz) en uitpluizen gaat me redelijk goed af en begin ook de lectuur en de op bouw van nano commnds ed door te krijgen.<P>wat me nu al enige dagen slapeloze nachten bezorgd is het feit dat ik niet helemaal zeker ben van wat ik met m'n orig *+ kaart kan. er zit meer in dan ik logiserwijs kan beredeneren.. ergens moet je z'n ding toch kunnen foppen om geactivd te worden ofzo...<P>als iemand me voorzichtig de goede weg ik kan sturen...<P>ps ik kan wel alle info ervan ontrekken m*f4, dit ter beeldvorming<P>-Sky is indeed not the limit-
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 vergelijk de keys eens met de keys die je gw gebruikt. zoek eens op pbm gaat er een nieuwe wereld voor je open
Gast Geplaatst: 21 juli 2001 Geplaatst: 21 juli 2001 ja bedankt hoor...<P>kaart staat nu open voor ned pakket..<P>thnx4thaHelp <P>[_raDXnl_]<P>-sky is indeed not the limit-
Aanbevolen berichten