Gast henri67 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Hallo allemaal, is het mogelijk om een sniffer te laten draaien op de dm8000.
Littlesat Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Wat bedoel je met sniffer? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
paardengek Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Ik denk van dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Sniffer Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast henri67 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Ik wil graag een netwerk sniffer laten draaien op mijn dm8000 zodat ik mijn eigen netwerk een beetje in de gaten kan houden. De dm8000 staat namelijk toch altijd aan. Nu moet ik mijn pc altijd aan laten staan om mijn netwerk te kunnen sniffen. Omdat de dreambox tocht altijd aan staat zat ik mij af te vragen of het niet mogelijk is een netwerk sniffer op de dream 8000 te laten draaien zodat mijn pc uit kan
dream7020 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Als je verder geen rare poorten hebt open staan lijkt mij dat je weinig last krijgt van gesniffer. En anders de internet kabel er maar uit. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen