Gast gastje13 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Ik was wel eens benieuwd naar wat voor sat ontvangers ze bij Ziggo gebruiken (voor analoge doorgifte). Als van sommige zenders op de kabel, de sat feed wegvalt, krijg je dit beeld. Toevallig iemand die dit herkent en kan koppelen aan een merk of zelfs type?
Murdock Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Volgens mij een PowerVu ontvanger. Waarschijnlijk aanvoer voor Discovery networks kanaal? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast gastje13 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Animal planet (inderaad discovery networks geloof ik) Is er een rede dan dat deze zenders een aparte ontvanger eisen?
Murdock Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Zover mij bekend worden deze ontvangers door de zenders zelf verstrekt aan de kabelaars. Dit gebeurt ook met bv. de radiozenders op 16gr oost. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
rudolfdebeer Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Die schermen zeggen weinig. Kan receiver zijn maar ook een dood ordinaire home computer. Een kabelaar opgegaan in Ziggo gebruikte een Atari ooit daarvoor. In spanje heb ik al eens doodleuk een commodore C-64 basic v2 scherm zien komen. In ieder geval gebruiken de huidige kabelkopstations wat ander materieel en PowerVue is in zwang Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen