Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg deze week een brief van Canal Digitaal met daarin het voorstel om mijn huidige SD ontvanger GRATIS om te wisselen voor een Philips HD ontvanger incl. een LNB voor de astra 19.2 en 23.5.

Enigste voorwaarde is het verlengen van m'n entertainment abo voor 1 jaar. (verlengen van m'n abo vindt ik geen probleem).

Goede actie van CD of juist niet?

Iemand ervaring ermee?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Je gaat de komende tijd steeds meer HD-apparatuur nodig hebben, dus wat dat betreft is het wel een goed idee. Aan de andere kant: De Philipsontvangers zijn allesbehalve geliefd, dus wellicht wil je liever investeren in wat goeds.

Geplaatst:

Daar zit 'm denk ik ook de kneep; zijn die Philips HD ontvangers goed genoeg om probleemloos TV te kunnen kijken?

Degene die 'm gaat gebruiken gaat echt NIET op een forum als dit kijken als er iets niet goed werkt, integendeel, als ie het niet goed doet wordt ie in de kliko gedon..erd.

Dus niet constant ergernissen dat je allerlei updates moet draaien enz.?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:
Citaat:

Daar zit 'm denk ik ook de kneep; zijn die Philips HD ontvangers goed genoeg om probleemloos TV te kunnen kijken?

Deze boxjes hebben inderdaad nog wel wat bugs (een dreambox heeft dat ook nog steeds)... maar sinds de laatste updates valt dat reuze mee. En als je toch al een Dreambox hebt met HD of zo voor de hobby of een andere zoals de meesten hier dan is het toch mooi een gratis reserve box. Niet?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik zou een lijstje maken met dingen die die apparaten niet kunnen en dan kijken of die zaken een probleem voor je kunnen vormen. "Probleemloos TV-kijken" is namelijk niet voor iedereen hetzelfde.

Geplaatst:

Ik vind het een mooi gebaar van CDS.

Kosteloos een HD tuner

zodat je straks met jou abo ook naar CyFy kunt kijken.

En geen abo-verlenging van 2 jaar,maar slechts 1 jaar.

Echt een prima actie vind ik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: HD_freak
Ik kreeg deze week een brief van Canal Digitaal met daarin het voorstel om mijn huidige SD ontvanger GRATIS om te wisselen voor een Philips HD ontvanger incl. een LNB voor de astra 19.2 en 23.5.
Enigste voorwaarde is het verlengen van m'n entertainment abo voor 1 jaar. (verlengen van m'n abo vindt ik geen probleem).

Goede actie van CD of juist niet?

Iemand ervaring ermee?

idd,

Mooie actie.
Misschien krijg ik ook een brief met dit voorstel voor mijn philips ontvanger.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zuppelan
Ik zou een lijstje maken met dingen die die apparaten niet kunnen en dan kijken of die zaken een probleem voor je kunnen vormen. "Probleemloos TV-kijken" is namelijk niet voor iedereen hetzelfde.

Inderdaad "probleemloos" TV kijken is niet voor iedereen hetzelfde.
De Philips HD ontvanger zou bij mijn ouders komen te staan, die zijn NIET geinteresseerd in flashen, updaten of dat soort zaken, meer van "Als ik 'm aanzet moet ie het ook gewoon doen", net zoals nu bij hun Philips SD ontvanger, aansluiten, instellen en klaar is kees.

Het feit dat CD steeds meer zenders overhevelt naar de Astra 3 irriteert hun mateloos, steeds meer zenders weg..... kan ik weer langskomen, boel opnieuw laten zoeken enz. maar als CD er ook direct mpeg4 van maakt dan helpt dat natuurlijk niks.
HD TV hebben ze niet (staat nog een mooie glasbak), vervangen daarvan is ook niet aan de orde, opnemen doen ze op een DVD-RAM schijf, dus voldoet zo'n HD ontvanger al gauw.

Denk maar dat ik op het aanbod van CD in ga.

Geplaatst:

Toch zou ik je pa en ma eens de fastscan uitleggen. Is toch niet zo moeilijk??? En kan die niet ook op automatisch gezet worden??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb vorige week via de website van Canal Digitaal m'n top-abo verlengt en daarbij aangeven dat ik de philips ontvanger met duo lnb wilde hebben. Had gedacht dat het wel weken zou gaan duren, maar afgelopen maandag kreeg ik al netjes een mail met daarin de track en trace gegevens en dinsdag heb ik alles ontvangen.

Niet dat ik iets met de ontvanger doe (heb 'm doorverkocht) maar toch wel netjes en snel geregeld.

Dreambox 800HD - Dreambox 500S - Triax 78 - Triax Multiblock 4-1 - iPhone 3GS - iPad

Geplaatst:
Citaat:

Zo maak je,vind ik,een beetje misbruik van deze actie.

Maar zo zie je, door de gratis ontvanger wordt je ruim gecompenseerd laugh.

Maar loopt je niet een risico. Stel CDS veranderd iets zodat de kaart niet meer werkt in een ontvanger zonder licentie? Dan zit je plotseling met zwart beeld... Ik zou de ontvanger in de stofkast houden voor noodsitiaties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen