Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Hoi, tja plots, na Zalm zijn positivisme, kreeg familie op oud adres van mij allerlei post van de fortis bank blijkbaar staat daar een rekening van mij nog open ofschoon ik echt meen die te hebben opgeheven na telefonisch contact en vandaag op kantoor te zijn geweest bij de overgenomen bank blijkt er nog een leuk bedrag op te staan << 1000 maar der is wel sinds 2000 elke maand 1 euro kosten lopende rekening afgeboekt. dus 10 jaar lang geen afschriften of correspondentie gehad en toch een openstaande rekening. Zalm heeft wellicht het bankgeheim opgeheven heb het natuurlijk laten over maken naar mijn huidige bank en de rekening stop gezet. ik zou wel eens willen weten hoeveel geld er tussen de 't wal en 't schip drijft? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
PaulCl Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Veel denk ik, vooral in Zwitserland. Ik vermoed dat ze er een deel van hun rijkdom aan te danken hebben Daar worden geheime rekeningen geopend en veel geld op gestort en bij overlijden van de rekeninghouder weet het nageslacht soms van niets. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast 1664 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Afgezien van landen met een bankgeheim weet de belastingdienst precies hoeveel er van wie waar staat. Ik heb een paar jaar geleden iemand, op hoge leeftijd, geholpen met de belastingaangifte. Komt de belastingdienst terug met de mededeling dat het opgegeven vermogen niet klopt. Betrokkene wist van niks (meer). De belastingdienst was zo vriendelijk om de ontbrekende bankgegevens te verstrekken en het klopte. Die persoon was nog enkele tienduizenden euro's letterlijk vergeten.
rommelaar Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Tonsky jij bent ook voor het geluk geboren he? Ik krijg ook regelmatig bericht van de bank,alleen niet om te halen maar dat ik betalen moet. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen