Jürgen Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Origineel bericht van: jojobuitenzorg De site waar ik de UltraPlus firmware download heeft versie .37 verwijderd, en geeft aan dat versie .26 "recommended" is. De software ontwikkelaar geeft dus toe dat deze versie niet goed is. Dus versies .31 en .34 en .37 zijn allemaal gereleased en daarna teruggetrokken, klasse !!! De bovenstaande tekst was in een ander draadje geplaatst en ik vond dat dit in een vervolgonderwerp Firmware .37 thuis hoorde dus daarom dit nieuwe draadje plus mijn reactie. Dus de al dan niet Koreaanse softwareleverancier levert deze schijnbaar niet bruikbare software .37 aan een groot aantal Resellers (ik dacht meer dan 10 verschillende merken) en de conclusie hiervan zal dan ook ongetwijfeld wel weer zijn dat dit probleem dan natuurlijk uitsluitend aan Rebox te wijten is. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Satwuppie Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Geen idee waarom deze versie(.37)is teruggetrokken, heb wel het idee dat deze versie wat minder soepel om gaat met overschakelen naar een andere beeldresolutie, als deze op automatisch staat. Ook vind ik de beeldkwaliteit iets minder, maar dat is persoonlijk. Misschien de freeze om 21.50, die ik op ook sd-zenders had, gecodeerd of ongecodeerd. Ben wel nieuwsgierig wat de uiteindelijke reden zal zijn. Bij Rebox staat deze versie voor alsnog op de site.
edwin40 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Ik vond het binnen 2 uur al niks, ik had duidelijk veel meer Geen signaal en gecodeerde zender in beeld Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
gilera1009 Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 nou Jürgen, ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, en de nieuwe software de 37 er op gezet. ik vind het niet tegen vallen ,nog geen probleem gehad alleen ! vind ik dat met het zappen lang duurt voor je beeld heb gr. Gert dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Gast Satwok Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Nog even een aanvulling m.b.t. de ervaringen met v37, mijn Rebox herkent nu de USB stick niet meer: chapeau chapeau, Rebox!
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2010 Moderator Geplaatst: 9 september 2010 Lees >dit< even voor problemen met de USB stick. Daar staat een ervaring met een klacht met sw 37 beschreven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Satwok Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Vergeet het maar, hij geeft de melding bij "instellingen downloaden vanaf usb geheugen": bestand niet beschikbaar
Jürgen Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Wat, vergeet het maar? Heb je het advies nu opgevolgd en wat heb je nu gelezen en wat zijn nu de bevindingen? Heb je de USB stick opnieuw met FAT32 geformatteerd en gecontroleerd of de stick nu wel herkend wordt. Heb je ook een andere stick geprobeerd? Met het plaatsen van de los je het probleem niet op. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Satwok Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Om de een of andere onverklaarbare reden accepteerde de Rebox de usb-stick niet meer die ik al een jaar hier voor gebruik. Na opnieuw FAT32 geformatteerd te hebben staat V26 weer terug op de Rebox: weer een halve avond naar de gallemiezen.
Gast Satwok Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Jurgen, misschien kan jij je er eens een keer buiten houden, die irritante kwek van jou overal tussendoor begint me zolangzamerhand behoorlijk op m'n zenuwen te werken.
Jürgen Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Hoe zo, je stelt een vraag en ik geef daar inhoudelijk een correct antwoord op. Wat is daar mis mee? Een forum heeft immers de bedoeling dat iedereen die denkt wat te melden heeft ook kan reageren. Je kunt ook bij de volgende vraag vermelden dat je op mijn eventuele advies / reactie geen prijs stelt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
harvester Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 @jurgen Ik heb een re-8000 hd en heb sinds de update naar versie 37 het zelfde probleem met de frontusb en de usb2. Op de usb 2 zit de externe harde schijf en daar krijg ik steeds nu de melding in het menu niet beschikbaar. Ook krijg ik de freeze op sd en hd zenders om 21.50 Bij het zappen via de zenderlijst zeer veel de meldig service fout. Het beeld op de sd zenders vind ik persoonlijk slechter dan bij versie 26 Het kinderslot werkt ook niet goed, werkt soms gewoon niet of geeft eerst nog een paar seconden beeld en gaat dan op stilstaand beeld. Graag zou ik terug gaan naar versie 26 maar ik weet niet hoe ik dat moet oplossen met geen werkende usb. De Dealer geeft mij gewoon het bos ingestuurd met de rebox schandalig. grts
Jürgen Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Harvester, Als je met de laatste opmerking bedoeld dat de dealer jou niet heeft willen of kunnen helpen om versie .26 terug te zetten dan is dat inderdaad schandalig. In dit geval zou ik dit gegeven bij Rebox melden. Nu even naar het probleem. Als de ontvanger inderdaad geen USB stick meer herkent (wat overigens al vaker is voorgekomen) dan kun je de software alleen nog via RS232 terugzetten. Wat heb je hiervoor nodig: Een lap- of desktop met een RS232 seriële poort Een NUL modem kabel en het programma Porter.exe (kunnen meerdere forumleden incl. ikzelf leveren) en enige affiniteit om e.e.a. te installeren Omdat niet iedereen hierover beschikt zou ik normaliter adviseren om naar de dealer te gaan maar dat schijnt even geen optie te zijn. Laat maar weten in hoeverre jij hiermee uit de voeten kunt. Mocht dit niet lukken dan is het wellicht mogelijk dat iemand (incl. mijzelf) uit jouw woonomgeving jou hiermee kan ondersteunen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Beheerder Michel Geplaatst: 9 september 2010 Beheerder Geplaatst: 9 september 2010 Origineel bericht van: Satwok Jurgen, misschien kan jij je er eens een keer buiten houden, die irritante kwek van jou overal tussendoor begint me zolangzamerhand behoorlijk op m'n zenuwen te werken. Dat is goed voor een permanente ban. Er was duidelijk gewaarschuwd. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten