Ga naar inhoud

[CD CAM] LED Tv met CI+ icm CD??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een LED tv met CI+ slot, hierin zit de nieuwste CD, CI CAM met de Mediaguard2 card en dat werkt.

Ik ben dus alleen op eigen satelitschotel aangesloten en niet op kabel of antenne.

Kan ik dat laatste CD oranje Mediaguard3 ( met wereldbol) gebruiken ipv de Mediaguard2 card en krijg ik dan ook NED 1-2-3 in HD?

groetjes

Kling wink

Geplaatst:

Dat heb je toch al gevraagd en mijn antwoordt was,

Met een seca3 kaart kun je de publieke zenders in HD kwaliteit zien.

En dan neem ik aan dat je TV dat kan ontvangen DVB-S2 dus HD maar in je vorige bericht heb je het alleen over ci+ maar niet over welke tuner er in je TV zit. laugh

Geplaatst:

aart

er zit een dvb s2 tuner in.

wat bedoel je met een Seca card is dat de normale CD card in Oranje kleur of de voorganger hiervan?

Dan heb ik nog een vraag over publieke vrije zenders, voorheen met de Philips sat receiver kreeg ik ook alle regiozenders zoals L1, noord brabant etc. nu worden deze niet gedownload terwijl ik wel de geschikte duoLNB heb. Waaraan ligt dit?

kling

Geplaatst:

Ja de laatste seca3 kaart is oranje de voorgangers seca2 waren groen/grijs en zwart.

Het antwoordt op de volgende vraag heeft niets met dit topic te maken gaat dus niet over common interface.

Waarschijnlijk staat dan de juiste transponder er niet in van de regiozenders of de TV is nog niet ingesteld op twee satellieten dus de disqC instellingen.

Je moet maar in je handleiding kijken hoe dat moet transponder kun je toevoegen en hoe je disqC in moet stellen zal er ook wel in staan. laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

Het antwoordt op de volgende vraag heeft niets met dit topic te maken gaat dus niet over common interface.

Je word wel erg streng aart :D je lijkt wel een mod........... :D

Groetjes........
Geplaatst:

aart

ikdank je voor de uitleg en wil nu de handleiding nalezen op disqC istellingen, maar wat ik heb gezien kun je wel een of meer sateliten selecteren om automatisch de zenders te laten downloaden wat hij ook doet. Maar dan zie ik dat hij toch nog de bewuste Regionale zenders heeft gedownload. Er is wel een mogelijkheid om handmatige e.e.a in te stellen en waarschijnlijk moet ik dan vooruit de disqC voor die zenders instellen en dan pas automatisch downloaden of niet?

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen