seije017 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 ik heb hier een oude barry allen in de 7025 . en wil deze graag updaten naar de nieuwste barry allen. maar dat krijg ik niet voor elkaar. wat doe ik fout.
Gast MiLo Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Origineel bericht van: seije017 wat doe ik fout. Je hebt BA erop staan. Haal die er gewoon af...
Gerard 76 Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 En Milo is al de 2e persoon die je dit aanraadt.... KLIK.
Cobus R Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Inderdaad die Multiboot oplossingen zijn geen oplossingen je moet er gewoon de image naar keuze in de flash zetten en klaar ben je. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
egypt Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Je kunt die wellicht niet updaten omdat je nog een Image versie OE 1.5 gebruikt in de flash Wanneer je één van de laatste Images met OE 1.6 in de flash zet kun je wel de laatste Barry Allen gebruiken.
mobieltje Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 @egypt Kijk en dat is nu het enige juiste antwoord op de vraag van de topic starter. De rest van de antwoorden is naar mijn mening geen antwoord op zijn vraag. Waarom wordt er toch zo negatief gedaan over het gebruik van Barry Allen??? Als hij dat wil gebruiken is dat zijn keuze !!! Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen