Miauw Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Welk toestel is beter, een Nokia N97 mini, of een Nokia X 6 (16GB)? Ik heb een leuk abonnement gezien, maar ik weet niet welk toestel ik het beste kan kiezen. De N97 mini is een schuiftoestel, dus met apart toesenbord, maar is dus wel een schuiver/opklapper. De X6 (16GB) werk alles op het scherm, dus soms wat minder overzicht, maar geen schuiver/opklapper. Wie kan mij een beetje goede raad geven? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Moderator Matchless Geplaatst: 10 september 2010 Moderator Geplaatst: 10 september 2010 Het toestel ken ik zo niet maar weet wel dat uitschuifbare GSM's gevoelig zijn voor storingen aan het mechanisme zoals de flatcable of connector. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Agent Mike Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 al meer dan een jaar bezit ik de n97 (geen mini) nooit problemen gehad met toetsenbord. fijn toestel, redelijk zwaar en groot, maar de mini is iets kleiner en lichter. nu heb ik de x6 32 gb (Comes with music.. ideaal !) de X6 heeft een glazen schermpje, zodat krassen minder snel de kans krijgen. nadeel, 1x verkeerd vallen en er zit een glasbreuk in. zoals bij mij het geval is. hij werk gelukkig nog wel. licht toestel en iets prettiger gebruikersinterface
Miauw Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Dat glazen schermpje is toch tevens je display, of is het een voorzet schermpje dat druk doorlaat? Verder nog iemand ervaringen? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Agent Mike Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 nee. lcd display zit eronder. het glazen schermpje is wel tevens de digitizer (touchscreen)
kwajoep Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Kijk ook eens naar de N900 van Nokia; Bevalt prima ! Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Gast Agent Mike Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 tenzij je veel met de nokia suite werkt.. de N900 is een linux telefoon en dus niet Symbian. Nokia Suite werkt maar deels met de N900
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen