Freeangel Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Hallo medesatters, Nu ik ook de brief voor de omruilactie naar HD van Canaldigitaal heb gehad en ik nog steeds een Dreambox 7000 heb, heb ik de volgende vragen...... 1. Welke HD dreambox kan ook het MPEG4 signaal aan aangezien ze volgens die brief daar naar toe willen in de toekomst? 2. Kan deze box ook op gbox draaien aangezien mijn interne netwerk daar op ingesteld is?? Alvast bedankt voor de antwoorden. Greetz Freeangel I had a dream, and now it has become reality
Satdorus Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Dan hebben we het over de dm800, dm8000 en dm500hd. En ja daar kan je ook met gbox mee aan de gang.
Littlesat Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Alleen meerdere kanalen opnemen en eentje kijken daar kan gbox niet goed mee overweg. CCcam doet dat wel. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
SIMBAke Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 doet CD een omruilactie met dreamboxen dan ? lijkt me sterk VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Kabeltje87 Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Vergeet de VU+ duo niet. Draait op dezelfde software als een dreambox. (ongeveer) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen