SnijdeA Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 All, 1 van de kabels die van mijn schotel af komt gaat naar zolder. Daar staat 1 ontvanger, een DM7020. Ik zie achterop 2 aansluitingen, IN en OUT. Ik ga er vanuit dat ik op OUT een andere ontvanger aan kan sluiten en dat die ontvanger alleen zenders kan ontvangen uit dezelfde transponder als waar de 7020 op is afgestemd. Klopt dat ? En als ik de 7020 op standby zet, kan de andere ontvanger dan alles ontvangen wat de schotel heeft ? Thnx alvast. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast 1664 Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Nee, de ontvangst van de 'doorgeluste' ontvanger is ruimer dan alleen dezelfde transponder. Die 2e ontvanger kan alles ontvangen wat op dezelfde satelliet in dezelfde frequentieband en dezelfde polarisatie wordt uitgezonden. In de praktijk kun je dus op beide ontvangers een andere Nederlandse zender tegelijk bekijken. Zet je de 7020 standby, dan kan de 2e ontvanger 'alles' ontvangen.
SnijdeA Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 Top, dank je wel. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen