Gast bulletje Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Goedemorgen. Heb nog een traix 88 cm staan die ik draaibaar wil maken. Heb ook nog een Homecast 5001 CI ontvanger staan. Nu mijn vraag is deze ontvanger geschikt of heeft iemand een tip voor een andere ontvanger? Hebt 360 graden vrij zicht.
columbo Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Hy bulletje,zou het niet makkelijker zijn om de gebruiksaanwijzing eens te lezen?Wij kunnen ook niet alles uit het hoofd .Er zijn vele ontvangers die dit kunnen,behalve de gecertificeerde recievers zo als die van Philips.
Gast aart44 Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Origineel bericht van: bulletje Heb ook nog een Homecast 5001 CI ontvanger staan. De Homecast 5001 is een goedgekeurde CanalDigitaal ontvanger en in de specs staat, Homecast S 5001 C Hardware: Netschakelaar: ja Tuners: 1 LNB’s: 1 LNB-doorlus: ja Polarizer: neeMotorsturing: nee 12V-switch: nee Video uit: RCA Audio uit: RCA / digitaal (optisch) Scart: tv / video UHF in/uit: ja S-video: ja Serieel: ja USB2: nee Firewire: nee Netwerk: nee Embedded decrypting system: nee Common Interface-slot: 2 stuks Harddisk: nee Memorycard: nee Dus je hebt pech of het moet een Duitse uitvoering zijn.
Gast bulletje Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Hoi Aart44. Zo te zien heb ik geluk want in heb een duitse uitvoering. Thanks voor de info.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen