Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 hallo ,mij viel nog een vraag in. ik heb hier een grundig staan,maar welke files moet ik nemen voor een van de eerste digitale grundig ontvangers.(SORRY DEZE VRAAG MAG IK NIET STELLEN) ps ik kan nergens een type vinden van de grundig. raar maar waar. ik heb al verschilende files geprobeerd,maar ik krijg wel zenders zoals rtl4 5 enz ,maar geen anaal + enz. er zit trouwens achter in die grundig ontvanger zo n oude irdeto module,met zo n zwart kapje erop. iemand een idee,welke type ontanger die grundig nou is? en welke files ik moet hebben voor canal +. als ik dat ding moet patchen,dan hoeft het voor mij niet. maar als ik hem niet hoef te patchen dan hoop ik dat iemand de files hier wil plaatsen.(hij is namelijk niet van mij) de zender lijst die er in zit bestaat geloof ik maar uit,15 nederlandse zenders,en ik kan nog niet eens kiezen om een duitse free to air zender te kunnen kijken. laat staan dat ik de knop kan vinden ,hoe ik de zenders zelf,of automatisch kan laten zoeken. raar ding die grundig. HIER ZIJN WAT GEGEVENS VAN DAT SPOOK DING: DECODER STATUS: IRD 0x 21000004 IRD:1.4.1 CAM V1.10C(2.2) LOADER2.6 3:0:36:OK IRD SW:OTV V 2.1.01 cT 07/04/97 (HEEL OUD DUS) OPEN TV SW:1.01 APPL SW :1.22 DRIVER SW V1.3. FIRMWARE:0.1. SMARTCARD:V1.2(02) (L-36) IK WEET NIET ALS IEMAND HIER WAT MEE KAN. MAAR DE ECHTE SAT FREAK ,ZAL WEL WETEN WAT DIT IS. (DENK IK ) ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR JE MOEITE. EN ALS JE EEN SOFTWARE SITE WEET WAAR IK NIEUWE SETTINGS KAN VINDEN,BEN JE BIJ DEZE ALVAST HEEL ERG BEDANKT.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen