Ga naar inhoud


DVB-H succes?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Is dit product wat een succes? Volgens mij is de prijs veel te hoog? Zijn er mensen die dit hebben? En bevalt het?

 

Via www.kpn.com aan KIM (zij is zoooo behulpzaam zij is toppie!)

 

Ingevuld trefwoord: KPN Mobiel TV (zoals dat wordt genoemd op de website www.radio-tv-nederland.nl) Vervolgens komt er dit in beeld:

 

 

Ik begrijp dat je iets wilt weten over televisie, maar ik heb onvoldoende informatie om je vraag te kunnen beantwoorden. KPN biedt MobielTV aan voor op je telefoon, en Digitale TV voor je vaste tv aansluiting thuis of op het werk. Probeer je vraag iets specifieker te stellen zodat ik je beter kan helpen.

 

Vervolgens klik ik op MOBIELTV en dan krijg je gewoon informatie over internet op je mobiel....

 

http://www.kpn.com/prive/service/meer-weten-over/informatie-internet-abonnement/mobiel-internet.htm

 

Erg handig die Kim...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Is dit product wat een succes? Volgens mij is de prijs veel te hoog? Z


DVB-H kun je maar met een paar toestellen ontvangen en is "gratis" kosten zitten in je abonnement de rest is via internet UMTS .
Maar misschien heb je meer aan deze site. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Is dit product wat een succes? Volgens mij is de prijs veel te hoog? Zijn er mensen die dit hebben? En bevalt het?

Via www.kpn.com aan KIM (zij is zoooo behulpzaam zij is toppie!)

Ingevuld trefwoord: KPN Mobiel TV (zoals dat wordt genoemd op de website www.radio-tv-nederland.nl) Vervolgens komt er dit in beeld:


Ik begrijp dat je iets wilt weten over televisie, maar ik heb onvoldoende informatie om je vraag te kunnen beantwoorden. KPN biedt MobielTV aan voor op je telefoon, en Digitale TV voor je vaste tv aansluiting thuis of op het werk. Probeer je vraag iets specifieker te stellen zodat ik je beter kan helpen.

Vervolgens klik ik op MOBIELTV en dan krijg je gewoon informatie over internet op je mobiel....

http://www.kpn.com/prive/service/meer-weten-over/informatie-internet-abonnement/mobiel-internet.htm

Erg handig die Kim...

Dus kan de enige conclusie zijn dat het een totale flop is. Trouwens, wat heb je aan broadcast op je mobiel. Of staan de abonnees precies op het hele uur op het perron om het laatste nieuws te zien. Mij lijkt VoD via UMTS of 4G beter voor deze doelgroep.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet volgens mij persé een KPN mobiele abonnement hebben om vervolgens DVB-H te krijgen. Maar zag wel dat het whosale is... Maar voor 10 euro per maand nog eens extra er boven op een dure GSM abonnement van KPN? Op de website van kpn.com vind je nauwelijks informatie over KPN mobiele tv.

 

de website die Aart noemt van KPN staat een asterisk bij:

 

*niet meer verkrijgbaar

* met los verkrijgbare DVB-H ontvanger

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben benieuwd of er een mogelijkheid zou zijn om het DVB-H signaal te ontvangen met een USB-ontvangertje, dus niet via een mobieltje.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...