Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Weet iemand waar mee ik de nieuwe fun4 kan proggen ? ze zeiden dat het met chipcat 2.3 kan ...maar in die lijst komt er geen voor met 256kb eeprom. wie o wie weet het ...heb hier lopen zoeken maar kan het niet vinden. vast bedankt. Sorry was te snel met posten tis al gelukt ..met ***geen-reclame*** . sorry voor deze post .
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 tis weliswaar nu zow dat ik weet met welke software ik de fun4 kan proggen en lezen aleen doet zich nog wel een probleem voor en dat is als ik de fun4 lees op pic mode hij wel leest maar het is een at90s8515 met een 256kb eeprom en met ***geen-reclame*** geeft ie een error en die luid sync error en vervolgens leest hij de nieuwe fun4 niet. heeft iemand hier eerder problemen mee gehad en of weet iemand wat het is ? ik heb dus de fun4 met mastera 2 en cadrwriter versie 1.87
Duwgati Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Waarmee je 'm kunt programmeren is afhankelijk van de files die je hebt en NIET van de kaart die je hebt. Dus in het geval dat je een fileset voor fun-2 kaarten hebt (24c64 eeprom) programmeer je 'm met chipcat, ***geen-reclame***, DMSSC etc. en stel je gewwon de fun-2 kaart in, ongeacht welke versie fun je werkelijk hebt.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 ik heb een heel simpele proger nl fun prog deze kent alleen maar funkaarten in het menu staan 2kaarten 8515 en de 4414 vraag welke kaarten zijn het fun 1 of 2 of 4 en wat is het verschil
Duwgati Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 In welk menu? Welke software bedoel ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen