Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 de instellingen moet je ook even op letten als je het ipnummer intiept gaat het niet, als je de hostname: fritzbox intiept gaat het wel. ciao het heeft wel noppes meer te maken met blue ray Second Life Mungo Parker
naitsirhc Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 Ik heb het inmiddels draaien.....Ik probeerde het te starten van onder de blauwe knop.....dat ging dus niet.... Hoe kan ik de tijd verkorten dat de plugin in beeld staat? Tevens heb ik bij het overschakelen van zender (transponder of provider, dat weet ik niet) telkens een blokje in beeld, waarin staat wat de uitzendkwaliteit ed is. kan dat ook worden verborgen? En ja blue ray komt er niet meer in voor...hahaha Ik ga het gewoon testen. Und TschjuB
Gast Relook_400 Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Hallo, Eindelijk de kerk is door de kogel.. (of het andersom soms? ) hehe. Ten eerste veel kijk en luister plezier met het gekochte ding ermee toegewenst… bij deze. Ten tweede ik doe niets met Frizt belt of niet eens belt er mee want ik kende nml geen ene die toevallig Frizt hete vandaar kon je niet helpen ermee mate HowTo: Ga naar: Instellingen => Systeem => Autoresolution settings, then => Show Info screen: Yes or No / Ja of Nee.. That’s all mate Ps: op die eerder door mij genoemde site kan men een compleet PLi backup van me daar terug vinden, dus spaar maar de DL tijden en gedoe zou ik maar zeggen, wel je eigen setting terug zetten want ik kijk niet eens naar C+NL al vanaf de Nokia9500 hobby -crack- software indertijd tot nu toe vandaar!! Mvg
naitsirhc Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Geplaatst: 20 september 2010 En zo zijn we weer een stapje dichter bij de plek waar ik wil zijn.... 1 Und TschjuB
naitsirhc Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Geplaatst: 25 september 2010 Inmiddels ging dit topic al niet meer over blue ray, dus deze vraag kan hier ook wel: Is er ook een webbrowser voor de Vu+. Lijkt me wel relaxed... En zijn er ook gigabit wifi dongles die werken? Und TschjuB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen