grunnsat Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Ik heb SBS6 net het volgende mailtje gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie: Citaat: Wat zijn jullie toch eigenlijk een stelletje banale hufters. Kijk je naar het programma "9/11 In memoriam New York City" en zie je hoe honderden mensen aan hun einde komen, wordt dat vrolijk gelardeerd met een banner voor één of ander flut programma boven in beeld, direct gevolgd door trailers voor andere flut programma's en reclame. Enig gevoel voor piëteit of decorum is jullie blijkbaar volkomen vreemd. Waarschijnlijk zouden jullie zelfs de 4 mei herdenking nog een een dergelijke manier opleuken. Als je zoveel gebrek aan innerlijke beschaving hebt, dan ben je eigenlijk niet meer te redden, en past alleen nog maar medelijden met zo'n armoedigheid. Het werd me even iets teveel.
Gast aart44 Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Vraag me af of je hier een reaktie op terug krijgt via de mail ben benieuwd. Kijk er trouwens niet vreemd van op dat zoiets bij SBS gebeurt.
edbe Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 dat is heel normaal bij SBS6....... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
grunnsat Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Origineel bericht van: edbe dat is heel normaal bij SBS6....... Ik weet het. Hoe meer ik naar die commerciële zenders als SBS en RTL kijkt, hoe meer ik tot de overtuiging kom dat de dat degenen die daar het bewind voeren wel de meest platvloerse plebejers moeten zijn die een mens zich kan voorstellen. Voor dat soort figuren past alleen maar een gevoel van intense minachting.
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 kan het me goed voorstellen dat je zo'n mail schrijft maar lijkt me beter dat je eens aan het Rietlandpark 333 Amsterdam gaat staan met een spandoek van soortgelijke strekking dan komt AT5 en je bent met je ongenoegen op TV al denk ik dat SBS6 in hun reactie dan aan de media jouw als mesjogge fries zullen afstempelen. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Moderator ceesv Geplaatst: 12 september 2010 Moderator Geplaatst: 12 september 2010 Je kan deze zender natuurlijk ook gewoon uit je zaplijst wissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Origineel bericht van: ceesv Je kan deze zender natuurlijk ook gewoon uit je zaplijst wissen. staat wel bij mij in de zaplist maar zap er gewoon lekker langs 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
grunnsat Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Origineel bericht van: ceesv Je kan deze zender natuurlijk ook gewoon uit je zaplijst wissen. Natuurlijk, maar het (aangekochte) programma was best goed, en dat wilde ik wel zien. De reclame waarmee deze zenders de programma's onderbreken was altijd al irritant, echter tegenwoordig menen ze ons ook nog blij te moeten maken met een stelletje ADHD figuurtjes die overspannen beginnen te gillen dat we binnenkort vooral naar nog weer andere programma's moeten kijken. Om de één of andere mij volstrekt onbegrijpelijke reden menen die sukkels ons maximaal te moeten irriteren. Ik zag laatst in een poll dat 85% van de mensen wegzapt bij die blokken ongein.
edbe Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Origineel bericht van: grunnsat Origineel bericht van: ceesv Je kan deze zender natuurlijk ook gewoon uit je zaplijst wissen. Natuurlijk, maar het (aangekochte) programma was best goed, en dat wilde ik wel zien. De reclame waarmee deze zenders de programma's onderbreken was altijd al irritant, echter tegenwoordig menen ze ons ook nog blij te moeten maken met een stelletje ADHD figuurtjes die overspannen beginnen te gillen dat we binnenkort vooral naar nog weer andere programma's moeten kijken. Om de één of andere mij volstrekt onbegrijpelijke reden menen die sukkels ons maximaal te moeten irriteren. Ik zag laatst in een poll dat 85% van de mensen wegzapt bij die blokken ongein. zijn er maar enkele........maar gelukkig hebben we nog andere zenders..... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen