Ga naar inhoud

Update Kanalenlijst Hans Dreambox - Enigma1 en E2 voor VU+ en alle Dreamboxen; muv DM

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Update Kanalenlijst Hans Dreambox - Enigma1 en E2 voor VU+ en alle Dreamboxen; muv DM100.

Er is weer een update gemaakt door Hans.

http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php

Kanalenlijst 14 augustus 2010

Hans schrijft:

Mutaties ten opzichte van vorige lijst (15-8):

Mutaties in pakketten van Canal Digitaal en TV Vlaanderen:

- BVN nog maar een keer op Hotbird (1 sept);

- Hallmark deelt met Eredivisie2 kanaal op 23 oost in S2 (7 sept);

- nieuwe naam voor XXX XTreme: Daring!TV op 13, 19 en 23 oost (7 sept).

Verder diverse mutaties van andere aanbieders.

Verder voor hen die de Combi-lijst (13,19,23,28 en 68E t/m 58W) voor Enigma2 gebruiken in combinatie met Open-Pli, het advies de tekst te lezen die staat op de download pagina van ***ongewenste_url***,

Geplaatst:

Aan allemaal:

nog even wachten met downloaden, ik krijg een verwarrend bericht dat mogelijk bij een van de lijsten iets niet goed is.

Tot zo

Geplaatst:
Origineel bericht van: DreamSat06
Aan allemaal:
nog even wachten met downloaden, ik krijg een verwarrend bericht dat mogelijk bij een van de lijsten iets niet goed is.

Tot zo

We hadden een probleem met de Combi-lijst nigma2.
Na veel testen (pffff....) bleek het het aan een communicatie probleem te liggen tussen Dreamset V2.30 en Kingofsat.

daarom:
Gebruikers van OpenPli-Enigma2 met de 'combi-lijst', let op!
!!! Gebruik voor het uploaden Dreamset V2.31 want met de eerdere versies krijg je mogelijk geen beeld op de S2 zenders (bv Ned1HD enz.)

Je kan dus weer downloaden. smile
Geplaatst:

Dank u voor het bericht maar de lijst werkt nog steeds niet bij mij.

Ik heb Dreamset 2.31 gebruikt maar het maakt geen verschil.

De HD kanalen zoals bijv.RTL4,NED1 t/m 3 enz.blijven zwart.

Het bericht wat verschijnt op de Dream is dat de tunerconfiguratie niet goed is terwijl bijv.RTL5 wel zichtbaar is.

De lijst van 14-8 werkt feilloos overigens.

Het zijn geweldige lijsten vandaar mijn opmerking,het zou tenslotte zonde zijn van al je inspanningen en tijd als het niet werkt.

Groeten.

Geplaatst:

Herstel..

Na enig leeswerk en instellen werkt de zenderlijst prima.

Sorry voor de onrust in mijn vorige bericht maar ikzelf heb het verkeerd gedaan sick er is dus niets mis met de lijst.

Heel erg bedankt voor deze mooie lijst smile

Groetjes

Geplaatst:
Origineel bericht van: KarperKoos
Herstel..
Na enig leeswerk en instellen werkt de zenderlijst prima.
Sorry voor de onrust in mijn vorige bericht maar ikzelf heb het verkeerd gedaan sick er is dus niets mis met de lijst.
Heel erg bedankt voor deze mooie lijst smile
Groetjes

Zoals beschreven was het voor Hans in het begin ook onduidelijk, dus ik kan me voostellen dat het verwarrend werkte.
Gelukkig dat alles nu weer operationeel.
Verder zal ik het compliment aan Hans doorgeven.

Groet
Geplaatst:

aanvulling van Hans:

Op woensdag 15 september zijn door Canal Digitaal (cq. TV Vlaanderen) de volgende wijzigingen doorgevoerd:

- Hallmark, eigen kanaal, gestopt op Astra 19 oost.

NB: Hallmark is niet helemaal weg! Hallmark deelt namelijk sinds 7 september op Astra 23 oost een kanaal met Eredivisie Live 2 (alleen te ontvangen met S2-receiver). Deze laatste staat al in de lijst van 11 september.

- Syfy voor de Nederlandstalige markt gestart op het voormalige kanaal van Het Gesprek. Alleen voor S2-receivers. Programmagids via http://www.syfy.nl/

- MGM is verdwenen. Op die plaats is nu 13TH Street gekomen. Actuele programmagids van deze zender via

http://www.13thstreet-tv.nl/

Aangezien de zenders SyFy en 13th Street gewoon te ontvangen zijn zal pas later een aangepaste kanalenlijst worden gemaakt/gepubliceerd waar deze zenders 'goed staan'.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen