Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Hallo, Wie heeft ervaring met hyundai HSS 825 HCI ? Alvast bedankt. Muda
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Ik heb zulk toestel werkende hier. Veel bugs maar daar wordt vlijtig aan gewerkt om deze te verhelpen. Firmware 1.90 is al een goed teken... maar af en toe loopt deze ontvanger nog vast. Voor meer vragen mail me Groeten !
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 ik heb zo'n apparaat gehad in het begin van dit jaar. ik heb er 2 dagen mee gespeeld en heb de ontvanger toen weer ingeleverd. hier onder nog even wat meer informatie : http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post126263 have fun, tCC.
pinocchio Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Ik moet een kennis helpen met nieuwe firmware inladen omdat hij problemen met z`n ontvanger heeft. Maar ik heb 2 downloads. De eerste orginele hdt186hd.bin En de orginele update van januari, in deze zipfile zitten 4 bestanden 1 hdt188ch.bin 2 hdt188ch.s 3 hdt188ch.trp 4 sicd2m32.bin De eerste is me wel duidelijk maar weet iemand waar die andere 3 voor dienen? AZ box
pinocchio Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 De eerste problemen zijn weg met de hdt188ch.bin file. Nu geeft de harddisk na verwijdering van eerder opgenomen programma`s aan dat er 16 gigabytes aan vrije ruimte is, dit behoort 40 te zijn. Wat zou het kunnen zijn? AZ box
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen