mereltje Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Hier hebben we ook zo een lekkere snack Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DeBeek Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 Is ook lekker, maar niet echt nieuw, wordt hier al een tijdje verkocht als een Frikandel speciaal oorlog. Alleen jammer dat de benaming van het filmpje niet klopt... Daar staat Frikadel en wat ik zie is een Frikandel. Een Frikadel is iets compleet anders.
mereltje Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel T is net maar hoe je het beestje noemt Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DeBeek Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel Inderdaad....
mereltje Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Ze zijn beide lekker Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DeBeek Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 Helemaal mee eens,, trouwens krijg ineens honger..
mereltje Geplaatst: 19 september 2010 Geplaatst: 19 september 2010 Ja ik ga oliebollen bakken Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
vGnp Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Vanavond is de naamgever van deze snack bij Raymann te gast. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Bigfoot Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Doe mij maar een Turkse Pizza met doner (shoarma) erin, erg lekker, en een goed (beter) alternatief voor 'Kapsalon' !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen