Neptunus Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Ik heb de bekende KPN buitenantenne, de kabel gaat naar een power pass splitter en bedient twee DVB-t tuners, so far so good. Nu wil ook nog een aftakking naar de TV maken, ik vroeg me af of ik daarvoor een power pass moet gebruiken of kan ik een simpele 3-weg splitter voor gebruiken. de aansluiting op de tv word na de splitter gevoed, de anders twee door de Dreambox zelf. graag advies. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Er gaat iets fout met de tweede afbeelding ik kon het niet meer ongedaan maken, dat moet een afbeelding van een simpele f-connector 3 weg splitter zijn, bij deze omschreven. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Ziet er allemaal raar uit. misschien kan de mod het hele bericht verwijderen. dan kan ik het daarna weer even netjes posten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
view Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Hoi Neptunus, je kan tussen de antenne en de splitter ook een phantom voeding zetten. Dan kun je bij de ontvangers de 5V spanning uitschakelen. Google even op dit item, dan vindt je wel een paar zaken die dit verkopen. Succes.
Gerard 76 Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Origineel bericht van: Neptunus Ziet er allemaal raar uit. misschien kan de mod het hele bericht verwijderen. dan kan ik het daarna weer even netjes posten. Hoi, heb je bericht aangepast. Die 2e foto kun je alsnog uploaden
Neptunus Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 Origineel bericht van: view Hoi Neptunus, je kan tussen de antenne en de splitter ook een phantom voeding zetten. Dan kun je bij de ontvangers de 5V spanning uitschakelen. Google even op dit item, dan vindt je wel een paar zaken die dit verkopen. Succes. Alleen de TV heeft 5 volt extern nodig, dit is al geregeld. Maar het lukt allemaal niet zo, ik zet voor de duidelijkheid even een nieuwe draad op. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen