dark-angel-djin Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 dag heren heb de 8000 niet zo lang en miss is het al eens tersprake geweest maar ik zie de bomen niet meer door de bos hoe kan ik de instellingen zo zetten dat als ik film wil opnemen en afspelen via mijn nslu gaat op mijn 7000 en mijn 500 heb ik de instellingen ged en lukt netwerk en dan mounts en daar ingeven van ip kiezen cifs lcal dir /mnt/hdd extra nolock ...... username pass hoe doe ik dat in de 8000 ?
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 netwerkbrowser gebruiken verbindingsbeheer dan zou je het zo moeten kunnen instellen als je de netwerkbrowser gebruikt hebt staat er een automount.xml in de map /etc op de dm en kun je eventueel ook nog aanpassingen editen. mnt/hdd enkel gebruiken als je geen ingebouwde hdd in de dm8000 hebt. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
dark-angel-djin Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 heb het gevonden gemini setup en dan network editor en dan kan je de instellingen wijzigen duss als nog iemand er mee zit en zoekt
dark-angel-djin Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 EN TOCH WERKT HET NIET MET mnt/hdd als ik wil opnemen zegt die hdd cpacityd niet genoeg omdat die de nslu niet kan berijken niemand die het zo aan de praat heeft opnemen afspelen op nslu hdd??
dark-angel-djin Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 er moet toch iemand zijn of weten hoe ik het kan oplossen ? of ergens een howto vinden ? heb gegoogeld maar niets gevonden
Perdi Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Zelf gebruik ik geen Gemini. Bij Pli gaat het als volgt: ga naar instellingen systeem netwerk LANverbinding Netwerkbrowser Je ziet dan je netwerk shares verschijnen. Selecteer je share en druk op OK. Dan de instellingen invoeren en op OK drukken. De vastgelegde locatie moet je vervolgens kiezen: Vraag de lijst met opgenomen films op en druk dan op de gele knop. Je kunt nu de nieuwe locatie instellen voor opnemen/weergeven. Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
dark-angel-djin Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 alles ok tot LANverbinding maar de rste zie ik niet duss geen Netwerkbrowser
Tonskidutch Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Origineel bericht van: dark-angel-djin heb het gevonden gemini setup en dan network editor en dan kan je de instellingen wijzigen duss als nog iemand er mee zit en zoekt ja als je nu begint met ik heb een gemini image erop staan, dan zou je wellicht iets gerichtere antwoorden krijgen maar ook dus het zelf oplossen door te zoeken zou men kunnen aanraden de gemini images hebben ook een menupunt NAS mounten. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen