Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

He jongens ik zit effe met een “probleempje”, ik moet kiezen uit een Philips dsx7071 met LNB voor F 900,- of een Nokia 9304 met schotel en LNB voor F 949,- en ook nog een Pioneer.<BR>Welke zouden jullie kiezen? Waarom?<P>Groet Rob1981<P>meeltje1981@hotmail.com

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Uhh <P>Is dat niet een beetje duur voor die toestellen. Het zijn gewone secadozen met beperkingen.<P>Groetjes <BR>Avalon

Geplaatst:

Ik zou kiezen voor numero 4,de Humax 5400 omdat deze ontvanger stukken beter is dan de ontvangers die jij opnoemd.<P> greetings goto. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ik zou kiezen voor numero 4,de Humax 5400 omdat deze ontvanger stukken beter is dan de ontvangers die jij opnoemd.<P> greetings goto. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>sorry voor dubbele posting.<p>[ 19-07-2001: Message edited by: goto ]

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Of kijk eerst eens rond op dit board.<BR>Misschien kun je dan een betere conclusie trekken.<BR>Suc6 wink.gif" border="0

Geplaatst:

Waarom MOET je uit deze kiezen? Ik denk dat niemand zo'n SECA doos wil wink.gif" border="0<P>Je kunt ook een Humax 5100 of 5300 nemen, als je geen Iredeto hoeft. Maar als je dadelijk klaagt dat je GW kaartje niet werkt op je receiver, moet je niet klagen hoor!

Geplaatst:

@rob1981<P>Ik denk dat de grote vraag is; Wat wil je er mee gaan doen?<P>De sets die je noemt zijn allemaal geschikt voor het kijken naar de Nederlandse + vrije satelietzenders op Astra of Hotbird. De keuze maak je eigenlijk alleen op het uiterlijk omdat ze gelijkwaardig functioneren.<P>De Humax is een ander verhaal; lees maar eens door het Humax forum om een indruk te krijgen van de mogelijkheden. Echter ligt de investering in een Humax wel ong. 500,- hoger eer dat ie hetzelfde doet als jouw sets.

Geplaatst:

koop in iedergeval geen seca box maar een ci ontvanger{humax 5400} met veel meer mogelijkheden met de modules seca(aston) en viacces.<BR>Ibby

Geplaatst:

Ik zou kiezen voor de Pioneer.<BR>deze ontvangers zijn betrouwbaar en hebben van deze 3 de minste "uitval" (lees defecten)<BR>Op de 2e plaats de Nokia en de derde met de meeste storingen,de Philips.<BR>Deze laatste wil nog wel eens vastlopen tijdens het snelle zappen.<BR>Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit vooral met de oudere types het geval was.<BR>Trouwens, alle ontvangers kosten 850 gulden inclusief btw.<BR>Dat is met schotel en lnb!<P>Mail eventueel voor het adres.

Geplaatst:

Ik gebruik deze seca box om gewoon in de woonkamer te zetten, waar ik niet te veel mee ga kl*ten, het moet er eentje zijn die goed stabiel is.<BR>Daarnaast koop ik denk ik ook een humax 5400 om lekker wel mee te hobbyen!!!!<BR>Ik begrijp van mdrz dat de pioneer wel een stabiele is dus mischien neem ik die wel.<BR>Effe kijken of er nog meer reacties zijn.<P>groetn Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Ik zou ook voor een Hummy 5400 kiezen en zijn nog voldoende te krijgen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.