Ga naar inhoud


[Ziggo] wat is de "makkelijkste PVR receiver"


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Daar vraag je wat.

 

Je kunt het zelf ook bekijken met FTP, bijvoorbeeld met Filezilla.

 

In de directory video staan drie files voor ieder programma, een .ts bestand met het eigenlijke programma, een .nts file van een paar MB, en een .htm file van een paar kB.

 

Dan is er verder nog een directory met de naam van het programma, met daarin een serie .tac bestanden van 28kB.

 

Waar dient dat allemaal voor? Geen idee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mijn moeder zit ook met een soortgelijk probleem. Nu vroeg ze aan mij wat te doen. Ik dacht zelf ook het eerst aan de 600C, maar ik twijfel of ze dat apparaat gaat begrijpen. Is die 5050c warm aanbevolen?

 

Hij is in elk geval wel veel uitgebreider dan de 600c. Dual tuner, harde schijf er al bij...

 

Maar kunnen jouw ouders er goed mee opschieten?

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De 5000 en de 5050 zijn een goede keus. Vergeet de 5100 en de 5200 maar, daar zijn nog teveel problemen mee.

 

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Een prima ontvanger de Humax, ik heb de 5000, en idd daar kan menig ontvanger niet aan tippen kwa beeld zo'n scherp zie je het zelden. laugh

En Ziggo gaat in juni bijna alle gebruikelijke zenders zoals RTL'en en SBS, NET5 en Veronica in HD brengen in het standaard pakket van 16,95, dat wordt zweten voor CDS. wink

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja luister, ik vind het een erg makkelijk + goed toestel

je ouders ( in jouw geval moeder ) zullen (zal) altijd moeten wennen aan de bediening

 

ze hebben zich er, na veel uitleg en inzet van kids, mee bevriend en kunnen alles dat hun voor ogen stond

TV kijken op het courante abonnement

TV opnemen (via epg enof timer) en afspelen ja zelfs met het verlengen van opnameduur (bij den belg belangrijker)

Ondertitels oproepen en EPG bedienen

 

(vreemd maar meer kan ook nog natuurlijk, is echter niet "in hun ogen noodzakelijk" zoals eens een filmpje via PC over zetten op die humax)

 

wat ze wel erg vervelend vinden is provider afhankelijk namelijk dat de ondertitels wel eens wegvallen, en heropgeroepen moeten worden vooral op misdaadnet en TV5

 

de laatste TV5 levert op sat altijd perfecte nederlandstalige ondertitels, op dvb-c dus niet.

 

inderdaad een aanrader als je er de tijd voor neemt.

de tijd om die oude gewoonten een beetje te finetunen wink

 

ciao

 

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Een prima ontvanger de Humax, ik heb de 5000, en idd daar kan menig ontvanger niet aan tippen kwa beeld zo'n scherp zie je het zelden. laugh
En Ziggo gaat in juni bijna alle gebruikelijke zenders zoals RTL'en en SBS, NET5 en Veronica in HD brengen in het standaard pakket van 16,95, dat wordt zweten voor CDS. wink


o eh Sjaak(k)
mijn ouders kunnen geen aandacht kwijt voor reclame met film stukkies ertussen.
die kijken net als ik bijna principieel niets commercieels.
ciao

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ja,

 

de melding:

druk de rode knop als een uitzending net afgelopen is

op menig zender

en dat toont dan >>> uitzending gemist

 

dat is een heel vervelend bericht voor iemand die toch alles correct ingesteld en geinstalleerd heeft???

of niet?

 

daar hebben die providers en zenders weer compleet naast de pot gepiest

maar dat is niet iets betreffende de receiver zelve.

 

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...