Gast sattaz Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Origineel bericht van: sjecko Thanks en sattaz met welke LNb`s heb jij zelf goeie ervaringen? @sjecko, Volgens mij heb je de door mij vermelde links met inhoud (nog) niet gelezen. Daar kun je het antwoord op jouw vraag vinden. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sjecko Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Inderdaad was gister iets te snel met reageren. ik tijfel nu toch nog steeds tussen de inverto premium of de black ultra met de laats genoemde twijfel ik met namme dat hij op een sterke sat zoals de astra 23.3 gaat oversturen als ik hem op mijn VU+ duo aanstuur. Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: sjecko Thanks en sattaz met welke LNb`s heb jij zelf goeie ervaringen? @sjecko, Volgens mij heb je de door mij vermelde links met inhoud (nog) niet gelezen. Daar kun je het antwoord op jouw vraag vinden. Met vriendelijke groeten sattaz
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 overstuur wordt je enkel als je de prijzen ziet van de spaun zelf prefereer ik (na 2 maal spaun te hebben gehad) de triax MFD41D ciao Pabadam Yonderboi
Gast sattaz Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Origineel bericht van: sjecko Inderdaad was gister iets te snel met reageren. ik tijfel nu toch nog steeds tussen de inverto premium of de black ultra met de laats genoemde twijfel ik met namme dat hij op een sterke sat zoals de astra 23.3 gaat oversturen als ik hem op mijn VU+ duo aanstuur. @sjecko, Oversturing kwam vroeger wel eens voor maar met de ontvangers van tegenwoordig is dat denk ik echt niet meer het geval. In ieder geval heb ik er recentelijk op geen enkele forum iets over gelezen. Zelf heb ik een 120 cm. schotel, dus behoorlijk groter dan jouw Triax 88, en de Inverto Black Ultra heeft op de vele ontvangers die ik ondertussen daarop aangesloten heb gehad geen enkele keer voor oversturing gezorgd. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen