Ga naar inhoud

Is er een betere CD/DVD player voor Pli Image?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een vraag is er een betere CD/DVD player als nu in Pli image zit?Nu moet ik eerst via omwegen de audio files selecteren voor ik hem kan afspelen.Is er niet iets waarmee je gewoon de cd kiest en spelen maar?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Een vraag is er een betere CD/DVD player als nu in Pli image zit?Nu moet ik eerst via omwegen de audio files selecteren voor ik hem kan afspelen.Is er niet iets waarmee je gewoon de cd kiest en spelen maar?

Mischien de merlin player plugin,die werkt hier perfect.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:
Origineel bericht van: the boss
Origineel bericht van: Loui (K)

Mischien de merlin player plugin,die werkt hier perfect.

Die heb ik,maar als ik een audio Cd wil afspelen moet ik door een aantal menus lopen voor hij kan afspelen.dat is erg lastig.
Geplaatst:
Origineel bericht van: APPLE
al eens een compleet nieuwe flash gedaan??? met de 8000 werkt dat al een tijdje goed!

Ja als je een gewone DVD erin doet,maar als je een audio CD wil afspelen moet je eerst via mediaplayer alle tracks 1voor1 in de playlist zetten voor je ze kan afspelen.En dat is toch niet de bedoeling van een cd speler.De bedoeling is dat je de cd erin doet en dat je dan via de play toets gewoon kan afspelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen