Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met een topfield 4000, en irdeto cam kan ik met de codes van diverse sites makkelijk naar CANAL+ kijken. Op dezelfde sites staan ook codes van andere aanbieders, oa ORF, STREAM, maar wat ik ook probeer, ik krijg het alleen voor elkaar bij CANAL+.

Ik krijg met een ANSTON (SECA) ook alles voor elkaar voor CANAL, STREAM etc.

Ik gebruik een logger (season interface in combinatie met WALLBANGER.

Doe ik iets fout of is dit bekend?

Geplaatst:

Mocht ik me niet vergissen is Steam toch in Irdeto gecodeerd? Hoe krijg je die dan op een aston?

ORF is ook gewoon in Irdeto dus ik denk dat je de verkeerde files of keys gebruikt.

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

Volgens diverse sites (ook s*tkoos) staan Irdeto keys voor ORF.

Nogmaals, uitsluitend CANAL+ NL krijg ik werkend, verder helemaal niets, nada, noppes. Premiere etc krijg ik niet voor elkaar.

Iemand tips??

Geplaatst:

Zoals hierboven al gezgd, pemiere en orf zijn in betacrypt, met een gewone irdetocam zul je deze niet kunnen ontvangen. een optie is je decoder te patchen,maar ik weet niet of dat lukt met de jouwe, want ik ben niet bekend met topfield.

Geplaatst:

@www:

De coderingen Irdeto en betacrypt lijken wel op elkaar, maar premiere en orf zijn toch echt in betacrypt. Aangezien je ontvanger niet gepatched kan worden, om betacrypt mogelijk te maken zoals bij de humax is de ontvangst van ORF en premiere alleen mogelijk met een andere CI module. Lees ook het bericht van @Alans hier.

Geplaatst:

Goedenavond, ik heb even gekeken wat voor software ik heb in de NOKIA MM9500 en dat is: BV 1.13f Irdeto

Ik ken iemand die heeft BV 1.13e Irdeto en hij kan alleen maar ORF 2 ontvangen.

Waar deze software voor staat is mij onbekend?

Is er misschien ook iemand die dit leest of er recentelijker Software beschikbaar is?

Ik heb dus een NOKIA MM9500 met DVB 2000 & Dr. Overflow en een naar ik aanneem een gepatchte cam (ontvangst van Premiere is mogelijk met een geldige kaart).

Groetjes uit Noordenveld.

Geplaatst:

@tga46:

Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, en begrijp ik je vraag misschien niet.

De nokia is voorzien van dr. overflow software, dit maakt ook betacrypt mogelijk. Dus moet orf 1 en 2 ook mogelijk zijn. (en premiere)

Of er verschil is in de software die in de cam zit tussen 1.13e / f weet ik niet. Wil je deze vervangen, dan zal er een andere chip in je cam moeten.

Hiervoor is nu amon soft beschikbaar met meer mogelijkheden, lees maar eens het topic nokia door.

Geplaatst:

Okay Harry,

Ik zal eerst eens wat verder neuzen.

In het verleden heb ik ORF altijd wel kunnen ontvangen maar de laatste 3 maanden niet meer ??

Bedankt voor je info.

Groeten uit Noordenveld.

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb ook een Nokia 9500 met Dr overflow er in, maar ik heb altijd alleen maar ORF1 ontvangen (en premiere natuurlijk ook) Bij ORF2 zie je wel het opstaand pijltje in een "S" veranderen, maar geen beeld ! Hoe dat komt weet ik niet... maar nu zou ik al weer blij zijn om gewoon premiere volledig te kunnen ontvangen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen