scarlette Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 hallo allemaal, ik heb een vraagje, kan ik op een piccard 1 kaartje de goldcardfiles van een seca strong (ongepatcht)erop zetten met een mastera 2.? welk programma heb ik hiervoor nodig> ga me niet vertellen dat ik bij duwgati moet kijken. deze site heb ik helemaal doorgeplozen en helaas niets kunnen vinden hierover. humax 5400,xcam, Vu+Duo
scarlette Geplaatst: 3 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2002 bedankt passie 99. zou toch graag willen weten of dit mogelijk is op een piccard 1 en met welke software. humax 5400,xcam, Vu+Duo
Duwgati Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Is die Piccard 1 van jou voorzien van een 16f84 of een 16f628 processor? Daarover bestaat helaas nogal wat verwarring, want beide worden nog wel eens aangeduid met de benaming Piccard 1. Als het een 16f84 is, dan kun je chipcat, ***geen-reclame***, dmssc etc. gebruiken. Als het een 16f628 is, dan kun je die files domweg niet gebruiken.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Hoi scarlette, Ik neem aan dat Duwgati je vraag al wel beantwoord heeft. Van het antwoord van Duwgati heb ik ook weer wat van kunnen leren. Het verhaal omtrend de 16f628 wist ik ook nog niet. Groeten Passie99
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 De 16F628 werd gebruikt met de DS9 files. Of er nog steeds files zijn voor deze kaart weet ik echter niet. Mocht je ze zoeken en vinden dan moet je niet de 5.. maar de 4.. files hebben. Avensis
scarlette Geplaatst: 4 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2002 jongens (of meisjes ?),allemaal hartelijk bedankt voor de vele goede reakties. het is een 16f84 en heb hem met chipcat kunnen bewerken. alles loopt weer als een trein. humax 5400,xcam, Vu+Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen