Ga naar inhoud


[NIEUWS] is dat nu een primeur?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Primeur! Millennium-trilogie op tv

 

Vlak na de jaarwisseling zendt de KRO de volledige Millennium-trilogie voor het eerst uit op de Nederlandse tv.

bron NU.nl

 

hebben we al allemaal gezien

op de belg (ook nl taal subtitels )

op de duitsers

op canal digitaal

op sky

op orf

op sf1

op zdf

wellicht ook al commerciële zenders (maar die kijk ik niet)

 

en dan moet je wel even wachten tot na nieuwjaar

 

is de kro van de pot gerukt of de bron; Nu

 

te belachelijk voor woorden dat aankoop beleid bij de kro

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de reeks gezien op de Zweedse tv... en ook de 3 dvd's met de bioscoopversies erop... De tv productie, en ik hoop dat ze deze dan ook zullen uitzenden, is uitgebreider, en duurt langer. In de bioscoopversie ontbreken stukken...

Heel erg goede reeks!

 

Niet iedereen kan overigens de belgische, oostenrijkse of zwitserse tv ontvangen... net als sky en canaldigitaal is dat betaal tv.... ik heb ze ook niet wink

ik zou overigens wel dolgraag orf er bij hebben... maar heb er geen 500 euro voor over zoals ik laatst een aanbieding zag...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik zou overigens wel dolgraag orf er bij hebben... maar heb er geen 500 euro voor over zoals ik laatst een aanbieding zag...


orf 2 e is fta dus die kost niets.
De rest heb ik nu niet maar in t verleden wel altijd met een cam.
Deed t ook altijd want codes veranderen deden ze maar zelden daar.
Zag wel dat ze nu irdeto 2 en videoguard gecodeerd zijn.
Dus t zal nu wel wat moeilijker liggen als toen.
Maar 500 euro hoeft t echt niet te kosten.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur

Maar 500 euro hoeft t echt niet te kosten.


eerder 75 euro voor de kaart
de zogenaamde omroepbijdrage betalen de oostenrijkers toch al
een kaart voor dvb-s kost enkel om en nabij 75 euro extra

laat een en ander aan de fantasie over.
ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigant, inderdaad.... vroeger jaren gekeken met een gouden kaart in een alphacrypt cam, en later dan ook nog met de diablo cam..... maar wat dat betreft zijn de donkere tijden al lang weer aangebroken. orf2e is inderdaad wel wat om regelmatig eens het journaal te zien, maar erg veel programma's zijn geblokkeerd wegens de uitzendrechten... Zelfs programma's als Kommissarin Lucas wat je gewoon vrij op de Duitse zenders kan bekijken zijn via ORF2E niet toegankelijk...

 

500 euro... ja dat was het bedrag dat ik in een of andere webshop zag voor een ORF kaart. Ik kijk er regelmatig naar of er iets te krijgen is voor een redelijk bedrag, maar 499 zoals het daar kostte is toch wel wat te veel van het goede...

 

ach... ik kijk gewoon nog wel wat verder, en misschien komt er wel eens een leuke aanbieding mijn kant uit smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Gigant, inderdaad.... vroeger jaren gekeken met een gouden kaart in een alphacrypt cam, en later dan ook nog met de diablo cam..... maar wat dat betreft zijn de donkere tijden al lang weer aangebroken. orf2e is inderdaad wel wat om regelmatig eens het journaal te zien, maar erg veel programma's zijn geblokkeerd wegens de uitzendrechten... Zelfs programma's als Kommissarin Lucas wat je gewoon vrij op de Duitse zenders kan bekijken zijn via ORF2E niet toegankelijk...

500 euro... ja dat was het bedrag dat ik in een of andere webshop zag voor een ORF kaart. Ik kijk er regelmatig naar of er iets te krijgen is voor een redelijk bedrag, maar 499 zoals het daar kostte is toch wel wat te veel van het goede...

ach... ik kijk gewoon nog wel wat verder, en misschien komt er wel eens een leuke aanbieding mijn kant uit smile


Het irritante aan ORF2E vond ik dat zij aangaven programma's uit te zenden, en toen het zou beginnen werd het opeens geblokkeerd omdat er geen uitzendrechten zouden zijn.
Deze zender dus maar gauw ergens achter in de rij gezet.

Het journaal, ZIB, van de ORF kan je ook kijken op de echte FTA zender: 3Sat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Primeur! Millennium-trilogie op tv

Vlak na de jaarwisseling zendt de KRO de volledige Millennium-trilogie voor het eerst uit op de Nederlandse tv.
bron NU.nl

hebben we al allemaal gezien
op de belg (ook nl taal subtitels )
op de duitsers
op canal digitaal
op sky
op orf
op sf1
op zdf
wellicht ook al commerciële zenders (maar die kijk ik niet)

en dan moet je wel even wachten tot na nieuwjaar

is de kro van de pot gerukt of de bron; Nu

te belachelijk voor woorden dat aankoop beleid bij de kro
ciao


Ik ben ook niet altijd blij met de programmering.
Daarentegen ben ik blij dat tenminste de KRO nog oog heeft om dit soort series uit te zenden.
Volgens mij is de KRO de laatste in de reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat hier ook wel eens over te denken, want volgens mij worden Film1 2 en 3 niet als Nederlandse T.V. beschouwd.

 

Ik zie ook wel eens deze reclames op b.v. SBS6, "Voor het eerst op de Nederlandse Televisie: Insert Film Here!".

 

Maar dan heb ik hem al maanden geleden op Film 1 2 of 3 gezien.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sverige,

 

de trilogie die ik gezien heb moet je een kleine 7 uurtjes voor gaan zitten. Deel 1 en 3 duurden ongeveer 2 uur en 20 min.

Deel 2 was ietsjes korter. ik raad wel aan voor diegene die het nog niet gezien hebben eerst de boeken te lezen. echt spannend.

Voor mij is het dus ook geen primeur.

 

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, boeken zijn in mijn ogen altijd beter dan welke film dan ook... deze trilogie is echter wel erg goed verfilmd vond ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...