Ga naar inhoud


[topfield pvr 5000] reebox re 9000 hd


cor nelis

Aanbevolen berichten


Dit even off topic.

 

rebox waar doet me dat aan denken!

 

het was niet Topfield-Korea die de Nederlandse gebruiker in de kou liet staan zit net even anders.

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Caesarion
Dames/Heren,
laugh
Geven jullie ook garantie, net als elke levencier ?
Wát als er iets niet goed werkt, kan de koper dan bij jullie aankloppen.
laugh
Iets dat niet goed werkt? Dat komt bij deze topper niet voor hoor! Vraag maar aan de forumleden die 'm met veel plezier wel eens gebruiken!
En natuurlijk wordt-ie met garantie geleverd, want als er toch iets niet goed gaat ligt het aan de HDD, LNB, schotel, switch of iets anders. Maar niet aan de box zelf :Dwhistle

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cor nelis
wat is de reden dat hij je niet bevalt

Hallo Cor,

Ik heb de ontvanger nu ongeveer een jaar en ik gebruik 'm serieus. Daar bedoel ik mee dat er iedere avond minimaal 1 opname loopt, maar meestal 2, en soms zelfs 3. Alles overigens gewoon in SD kwaliteit. We kijken vrijwel geen live televisie en zien alles vanaf de HDD. Hiervoor had ik een Topfield 5000PVR die op exact dezelfde wijze werd gebruikt. Met de Topfield ging het gemiddeld één keer in de twee/drie weken fout. Met de Rebox gaat het drie/vier keer per WEEK fout. En dan heb ik het over corrupt geraakte opnames, haperende weergave, niet kunnen doorspoelen en ook complete vastlopers.

Inmiddels heb ik 3 verschillende HDD's gebruikt en vele firmwareversies verwerkt. Als laatste zit er nu ook de nieuwste bootloader in, maar het blijft een drama.

Lees het forum door en je komt ook andere problemen tegen. Die heb ik dan weer niet. Er zijn ook forumleden die weinig tot geen problemen hebben. Veel variatie dus en dat verteld me dat de problemen inconsistent zijn en daardoor in mijn optiek dus vrijwel niet op te lossen zijn tenzij de doos/software combinatie opnieuw ontworpen wordt. Het kan natuurlijk ook zijn dat er verschillende hardware in omloop is en er echt goede bestaan...

Als backup heb ik een Topfield DVB-T PVR en die neemt nu de meeste opnames voor zijn rekening. Maar de kwaliteit van DVB-T is natuurlijk K(walitatief) U(itermate) T(eleurstellend)! Maar ga vooral niet alleen af op mijn mening en lees het Reboxforum door en neem een beslissing. Mijn advies: kijk naar een alternatief... Of neem die van mij over cool

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...